שומר על ענייניות: בנט מברך על מינוי השר לשעבר מהליכוד - "בחירה מדויקת"

אחרי הודעת שר בטחון יואב גלנט על מינוי השר לשעבר מהליכוד ליו"ר רפא"ל, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הוציא הודעה ובה הוא מברך על מינוי שטייניץ "יעניק לישראל הובלה עולמית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/23 15:39 טז בטבת התשפג

שומר על ענייניות: בנט מברך על מינוי השר לשעבר מהליכוד - "בחירה מדויקת"
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט עם השר לשעבר יובל שטייניץ , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברכה מראש הממשלה לשעבר: שר הביטחון יואב גלנט החליט היום (ב'), למנות את השר לשעבר ד"ר יובל שטייניץ לתפקיד יושב ראש רפאל. שטייניץ יחליף בתפקידו את היו"ר היוצא עוזי לנדאו, המסיים קדנציה של שש שנים בתפקיד. המינוי יכנס לתוקף לאחר אישור הועדה לבדיקת מינויים ברשות החברות הממשלתיות.

"בחירה מדויקת, שטייניץ משלב הבנה עמוקה של אסטרטגיה בטחונית עם יצירתיות, יושרה וחכמה"

מי שברך על המינוי הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "בחירה מדויקת בשר לשעבר יובל שטייניץ לתפקיד יושב ראש רפא״ל. שטייניץ משלב הבנה עמוקה של אסטרטגיה בטחונית עם יצירתיות, יושרה וחכמה. חשוב במיוחד להאיץ את מערכת הלייזר ליירוט שקידמנו, מה שיחולל מהפיכה של ממש בהגנה האווירית, ויעניק לישראל הובלה עולמית. בהצלחה, יובל" 

יובל שטייניץ, כיהן כחבר כנסת וכשר בממשלות ישראל במשך 23 שנים, ומילא שורת תפקידים בכירים, ביניהם: שר האוצר, שר למודיעין ואסטרטגיה ושר האנרגיה. שטייניץ כיהן כחבר בקבינט המדיני ביטחוני במשך 12 שנים ובמשך שמונה שנים היה השר האחראי על הוועדה לאנרגיה אטומית. בכנסת כיהן, בין השאר, כיו"ר ועדת החוץ והביטחון, כיו"ר ועדת המשנה למודיעין וכיו"ר ועדת המשנה לתפיסת הביטחון ובניין הכוח של צה"ל.

צילום: דוברות יב"ע

זו לא הפעם הראשונה שראש הממשלה לשעבר דווקא בוחר שלא לתקוף את הממשלה חזיתית אלא שומר על ענייניות, כאשר היה בין המברכים של הממשלה החדשה, כזכור, בין בנט לראש הממשלה המיועד נתניהו שרר נתק ממושך שהפסיק בלווית הרב דרוקמן, שם נראו  בנימין נתניהו וראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט מסתודדים ומדברים בנחת לצידו של איתמר בן גביר.