הכוכבת החרדית מתוודה: "‏‏לא הערכתי את עצמי, לא ידעתי מה אני שווה"

סימי הרשקופ משתפת בסוגייה כואבת ומספרת על ההערכה העצמית הנמוכה שהייתה לה: "מילים מתוך נסיון: ‏כמה אתם מעריכים את עצמכם? כמה אתם ‏מעריכים את הדברים שיש לכם ביד?" | היא סיפרה על התהליך המרגש אותו עברה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/23 17:30 יב בטבת התשפג

הכוכבת החרדית מתוודה: "‏‏לא הערכתי את עצמי, לא ידעתי מה אני שווה"
סימי הרשקופ, צילום: אביב חופי

אושיית האינסטגרם החרדית סימי הרשקופ ממשיכה לשתף את העוקבים בחייה הפרטיים, במקביל לניהול דף האינסטגרם דוס סלבס שהוא כבר מזמן תופעה שקשה להתעלם ממנה עם למעלה מ-70 אלף עוקבים ומספק הצצה לחיים של הברנז'ה הדתית בישראל. בפוסט שפרסמה הרשקופ באינסטגרם היא שיתפה בתובנה אישית מרגשת.

סימי הרשקופ: "לא ידעתי להעריך כל דבר שבי"

בפוסט כתבה הרשקופ על הערכה עצמית, והתוודתה כי עד לא מזמן היא לא העריכה את עצמה במידה מספקת. "מילים מתוך נסיון: ‏כמה אתם מעריכים את עצמכם? כמה אתם ‏מעריכים את הדברים שיש לכם ביד? ‏אני עד לא מזמן ‏לא הערכתי את עצמי, לא ידעתי מה אני שווה לא ידעתי להעריך כל דבר שבי".

הרשקופ המשיכה בגילוי לב: "‏לא הרגשתי את עצמי, ‏הרגשתי רק את אחרים. עד ‏שחל בי שינוי ‏התחלתי לקום בבוקר ‏להסתכל במראה ולהגיד לעצמי וואלה סימי את הכי טובה שיש". היא שיתפה את הסיבה לפוסט המרגש: "למה אני כותבת לכם את זה כי אני רוצה שגם אתם תמיד תגידו את זה לעצמכם. אתם הכי טובים שיש!!!".

"השלמתי עם איך שאני נראית"

נזכיר כי הרשקופ כיכבה על המסכים בסדרה 'בנות ברק'. עם שידור הסדרה כתבה הכוכבת על דימוי הגוף שלה. "צפיתי בי ולא האמנתי שאני רואה את עצמי. לגבי איך שאני נראת השלמתי כבר מזמן, זאת אני ואני אוהבת את עצמי. אני חושבת שבאתי פשוט כסימי".