עם ציצית וכיפה: סיפורו של החייל הכי חזק בצה"ל

ניב בקרמן, בן 21 מגבעת שמואל, מנהל עמוד אינסטגרם פעיל והתכנים שהוא מעלה חורכים את הרשת. לאחרונה זכה בתחרות הצה"לית: "החייל הכי חזק בצה"ל לשנת 2022"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/01/23 16:27 ט בטבת התשפג

עם ציצית וכיפה: סיפורו של החייל הכי חזק בצה"ל
צילום: ללא

עם ציצית וכיפה: החייל הסרוג ניב בקרמן נהנה ממאות אלפי לייקים ומאלפי עוקבים ברשת החברתיות. בסרטונים שהוא מעלה, מקפיד ניב להצטלם עם כיפה על ראשו וציציות מתנופפות מתחת לבגדיו. בסוף השבוע האחרון, זכה בקרמן בתואר בתחרות הצה"לית וזכה בתואר הנכסף: "החייל הכי חזק בצה"ל לשנת 2022".

צילום: ללא

החל להתאמן בכיתה ח' ומנהל עמוד אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים 

בקרמן, בן 21 מגבעת שמואל, החל להתאמן מכיתה ח' בעקבות צפייה בסרטון ביוטיוב של סטריט וורקאווט (Street Workout). מדובר בשיטת אימון מיוחדת, אשר מתמקדת בבניית השרירים ופיתוח הכוח באמצעות משקל הגוף בלבד, כאשר המטרה היא להחזיק את משקל הגוף במרחב בלי סיוע של ציוד. בסרטונים, נראה החייל הסרוג מתמודד בגבורה עם תרגיל הפלאנצ׳, אשר במהלכו הרים את עצמו בקרמן על מוטות ברזל בגובה, רק באמצעות הזרועות. 

לסטריט וורקאווט יש קהילה גדולה בארץ. כל אחד מעלה תוכן בעמוד אינסטגרם שלו, חבריו לקהילה מפרגנים וכך נוצרת המוטיבציה להמשיך להתאמן. בשלב מסוים, בקרמן צבר מספר עוקבים גבוה יחסית לשאר חבריו בקהילה וכך נעשה מוכר בקהילת הסטריט וורקוואט במדינה. בסוף התיכון, החל ללמד ולהעביר סדנאות ואף התחרה בתחרויות בחו"ל. לאחר התיכון, החל בקרמן ללמוד במכינת "עצמונה" ואחרי שנה וחצי התגייס לתפקיד מדריך כושר בחטיבת גבעתי. עם גיוסו, בקרמן לא וויתר והמשיך להתאמן.

הפרס על הזכייה: משקה אנרגיה איזוטני לכל המחלקה

כל שנה, דף החיילים הגדול ברשתות החברתיות, פז"ם, שרבים מחיילי צה"ל עוקבים אחרי הדף הזה, עושים תחרות של "החייל הכי חזק בצה"ל". בתחרות משתתפים גם בנים וגם בנות. כל חייל שרוצה להשתתף בתחרות, שולח סרטונים שלו מתאמן כדי שהמנהלים יתרשמו ממנו ויצרפו אותו לתחרות. במקצה הראשון, כל הסרטונים שהרשימו את המנהלים, עולים לרשתות החברתיות, והחיילים עוקבים רואים ובוחרים מי הכי חזק מבחינתם. מי שקיבל הכי הרבה הצבעות, עובר לשלב הבא. וכך הלאה, רבע גמר, חצי גמר עד הגמר שבו מתמודדים שני משתתפים.

בגמר, הרשים ניב את הצופים בעמידות בעזרת יד אחת ותרגילי כח עם ווסט ומשקל, עם כיפה על ראשו וציצית. בקרמן ניצח את יריבו בפער של 10%, 55% אחוזי הצביעו לו והשני 45% הצביעו למתמודד השני. בזכות הניצחון, ניב גרף עוד עוקבים רבים לעמוד האינסטגרם שלו, העניק כבוד לפלוגה שלו וגם סיפק למשך חצי שנה משקה אנרגיה איזוטני לכל המחלקה שלו, יחסית יקר, שנותן כח ללוחמים במסעות.