צפו נתניהו בכותל: "אני נרגש גם בפעם הזאת"

ראש הממשלה ביקר בכותל לציון השבעת ממשלת ישראל ה-37 יחד עם רעייתו שרה: "לזכור שמוטלת עלינו החובה לשמור על מורשת הדורות ולהבטיח את עתידנו גם לדורות הבאים"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 01/01/23 21:53 ח בטבת התשפג

נתניהו בכותל: "אני נרגש גם בפעם הזאת"
צילום: קובי גדעון/ לע"מ

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו ביקר הערב (א') בכותל המערבי יחד עם רעייתו שרה, ובמעמד רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ' ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב לציון השבעת הממשלה ה-37.

"לזכור שמוטלת עלינו החובה לשמור על מורשת הדורות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "כתבתי עכשיו בספר: "לא ינום ולא ישן שומר ישראל". אני אסכם את שתי הפעולות המתמשכות שהעמסתי על עצמי גם היום וגם אתמול. נמשיך לעשות את זה למען אזרחי ישראל, למען מדינת ישראל וגם ארץ ישראל. 

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

עוד הוסיף ואמר כי "אני חייב להגיד שאני נרגש גם בפעם הזאת, לקבל את התפקיד ולהנהיג את מדינת ישראל. אני בא לכאן, לכור מחצבתנו, לגעת באבני הכותל, ולזכור שמוטלת עלינו החובה לשמור על מורשת הדורות ולהבטיח את עתידנו גם לדורות הבאים וכך נעשה".

נתניהו נישק את שרה ובירך שהחיינו - תיעוד מהכנסת

כזכור, ביום חמישי האחרון השבעת הממשלה החגיגית נקטעה בעקבות צעקותיהם של חברי האופוזיציה, וראש הממשלה הנכנס נתניהו בירך שהחיינו וחברי הקואליציה צעקו אמן אחריו אמן. לפני ההשבעה, נתניהו לא שכח לתת נשיקה לשרה.

נתניהו נכנס למליאה עם נשיקה לשרה

נתניהו מברך שהחיינו