הוחלפה בעמית סגל ותשתף פעולה עם הסרוג המתחרה - הג'וב החדש של רינה מצליח

העיתונאית הוותיקה תצטרף לפרשן הפוליטי הסרוג, עקיבא נוביק, בהגשת תכנית הבוקר ברשת ב' בימי חמישי באופן קבוע במקומה של טלי מורנו

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 01/01/23 17:37 ח בטבת התשפג

הוחלפה בעמית סגל ותשתף פעולה עם הסרוג המתחרה - הג'וב החדש של רינה מצליח
רינה מצליח , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רינה ועקיבא: לאחר 29 שנים בהם עבדה העיתונאית המוערכת בחברת החדשות, מי שהייתה מראשוני הכתבים במערכת החדשות של ערוץ 12 (לשעבר 22 ו-2), רינה מצליח, הודיעה על פרישה לפני כחודשיים מהגשת התכנית "פגוש את העיתונות". היום (א') פורסם כי העיתונאית הוותיקה תצטרף לפרשן הסרוג, עקיבא נוביק, בהגשת תכנית הבוקר ברשת ב' בימי חמישי באופן קבוע במקומה של טלי מורנו. 

עקיבא נוביק

עקיבא נוביק צילום: יפעת קלמר

רינה מצליח תקפה בזעם את עמית סגל: "לא מספיקות לו כל התכניות האחרות"

כזכור, לפני כחודשיים, בשבת תרבות בכפר סבא בה השתתפה, שפכה מצליח אור על הלך הרוח בערוץ ועל הסיבה שלדבריה עזבה את תכניתה ב-9 השנים האחרונות, "פגוש את העיתונות". הדברים נאמרו לאחר שהמראיינת, עיתונאית ערוץ 14, נווה דרומי טענה על העיתונאים הימניים כי "סוגרים אותם בגטו בערוץ 14". 

עמית סגל

עמית סגל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מצליח התעצבנה ואמרה: "עמית סגל ממש בגטו. עמית סגל הוא העיתונאי הכי משפיע בישראל. והוא ממש לא לבד. רוצה לספור? רק אצלנו יש את עפר חדד, סיון רהב מאיר, יאיר שרקי ויש עוד שאני לא רוצה לנקוב בשמם כי הם לא יצאו בעצמם מהארון הימני. תקשיבי לסגל, הוא העיתונאי הכי בולט אצלנו שמקבל הכי הרבה זמן מסך".

"ערוץ 12 הוא ערוץ ימני מובהק, עם יתרון גדול לימין"

מצליח לא הסתפקה בזה ואף טענה: "אני יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס גם לפגוש את העיתונות כי לא מספיקות לו כל התוכניות האחרות. על מה את מדברת? ערוץ 12 הוא ערוץ ימני מובהק, עם יתרון גדול לימין, כולל עורכי התוכניות שלנו שכולם ימניים" לגבי טענותיה על עיתונאים מן הצד השמאלי בערוץ דוגמת אמנון אברמוביץ' וערד ניר אמרה מצליח כי אכן יש אצלם גיוון.