אליאב זוהר חושש ופונה לאביו מיקי: "משהו יושב לי על הלב"

האמירות השנויות במחלוקת של חברים מהציונות הדתית מטרידות גם את בנו של חבר הכנסת מהליכוד, שכתב לאביו: "אני בטוח שגם הממשלה החדשה תשמור על החופש של כולנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/22 19:07 ב בטבת התשפג

אליאב זוהר חושש ופונה לאביו מיקי: "משהו יושב לי על הלב"
אליאב זוהר, צילום: אור דנון

דבריהם של חבר מפלגת הציונות הדתית אורית סטרוק ושמחה רוטמן ממשיכים להעסיק את המערכת הפוליטית, גם היום (ב'). אלא שביקורת, גם אם מרומזת, נשמעת גם מחוץ לעולם הפוליטי. בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד, אליאב זוהר, פנה הערב באופן פומבי אל אביו, ושיתף בתחושתיו. 

"אני לא אוהב לדבר על פוליטיקה", כתב מי שזכה לפני מספר חודשים ב"כוכב הבא", "אבל יש משהו שיושב לי על הלב שחשוב לי לומר: אסור חלילה שנגיע למצב בו אדם בישראל יופלה לרעה על רקע אמונתו או נטייתו המינית. אני בטוח שגם הממשלה החדשה תשמור על החופש של כולנו. אבא, סומכים עליכם". 

אתמול כתב מיקי זוהר בחשבון הטוויטר שלו: "על אף שהשמאל יודע שנתניהו והליכוד לא יאפשרו שום פגיעה בחופש ובחירות של אזרחי ישראל הם עדיין לא מפסיקים להכפיש. העובדה שלפחות חצי מהקואליציה המיועדת היא ימין ליברלי לא מפריעה להם להמשיך במסע ההפחדה הזה שאין לו קשר לאמת. המציאות בישראל תקבע שוב שהכל היה שקרים והסתה נגד מחנה הימין".

"לא יכפו על יהודי מאמין לעבור על ההלכה"

נזכיר כי אתמול אמרה סטרוק בריאיון ב"כאן רשת ב": "כל עוד יש מספיק רופאים אחרים שיכולים לתת שירות - אסור לכפות על רופא או רופאה לתת טיפול שעומד בניגוד לעמדתם הדתית".

על כך היא הסבירה בהמשך בחשבון הטוויטר שלה, כי "אף אחד לא מתכוון להפלות לרעה להט"בים בגלל עצם זהותם או הזדהותם. לא בטיפול רפואי, ולא בשום שירות אחר. להט"בים הם בני אדם, וראויים לכבוד ולאהבה כמו כל אחד. בראיון לקרן נויבך הדגשתי זאת, כמובן".

 "לא מדובר בכלל על זהות המטופל אלא על מהות הטיפול. אם יש טיפול רפואי שמנוגד להלכה, רופא שומר מצוות לא יאלץ לתת אותו, ללא קשר לזהות המטופל. כי במדינת ישראל, שהוקמה אחרי 2,000 שנות גלות בזכות יהודים שמסרו את נפשם (כפשוטו: נשחטו, נתלו, נשרפו על המוקד ועונו עד מוות) למען קיום התורה, לא יכפו על יהודי מאמין לעבור על ההלכה".