איש התקשורת החרדי בתיעוד מבית החולים: "התנדנדתי בין חיים למוות"

יוני קדם, שעומד מאחורי דף האינסטגרם הפופולארי "הרבנית של האינסטגרם", סיפר על מצבו הרפואי מבית החולים איכילוב: "רוצה לצעוק תודה לרבונו של עולם שהשאיר אותי בחיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/22 21:59 ל בכסלו התשפג

איש התקשורת החרדי בתיעוד מבית החולים: "התנדנדתי בין חיים למוות"
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

איש יחסי הציבור שעומד מאחורי דף האינסטגרם הפופולארי "הרבנית של האינסטגרם", יוני קדם, נפצע קשה לאחר שנפל מגובה רב מבניין במרכז הארץ. הערב (מוצאי שבת) כתב קדם פוסט בעמוד האינסטגרם שלו על תחושותיו וכאביו ואף צירף תמונה שלו מבית החולים איכילוב שבתל אביב, שם הוא מאושפז מתחילת השבוע.

"שלושה ימים שבהם התנדנדתי בין חיים למוות"

"מְקִימִי. בגוף שבור, בלב קרוע ומורתח, כשאני במלוא הכיעור שלי, בלי איפור, בלי פילטרים ועם המון פצעים, אני רוצה שתדעו לכם שממש קשה לי. אני רק בתחילת תחילתה של הדרך חזרה לחיים נורמלים, והכל, אבל הכל קשה לי. קשה לי לנשום, קשה לי לאכול, קשה לי לשתות, קשה לי לישון, קשה לי לדבר, ללכת אני לא יכול, הידיים והרגליים שלי מגובסות, הגוף שלי ״מקושט״ בדקירות, צלקות, תפרים, ברזלים, פלטינות וסיכות, ולמרות כל משכחי הכאבים שנותנים לי - עדיין הכאב הפיזי שיש לי הוא בלתי נתפס", כתב קדם.

עוד הוסיף וכתב כי "למרות כל זה - ובעצם בגלל כל זה, אני רוצה לצעוק תודה לרבונו של עולם שהשאיר אותי בחיים, והוריד אותי לתל אביב של מטה אחרי שלושה ימים שבהם התנדנדתי בין חיים למוות".

"אז תדעו לכם שאני חי בזכותכם ובזכותכן"

קדם ציין וכתב כי "רבונו של עולם לא עשה את זה סתם, הוא עשה את זה בגללכם ובזכותכם, המשפחה והחברים והחברות הנפלאים שלי, שדאגו לי, שבכו בשבילי, ששאלו לשלומי, שהתפללו עלי, שרצו שאני אחזור, שהיו ליד המיטה שלי, ואם כל זה עדיין לא עזר, אז באו אלו ששמו בצד את האגו והמשקעים שהיו בינינו, והתפללו לרפואתי כאילו מעולם לא רבנו".

בסיום דבריו, הודה איש התקשורת על התפילות לרפואתו. "אז תדעו לכם שאני חי בזכותכם ובזכותכן. אני לא יודע מה מצאתם בי ולמה התאמצתם כל כך, אבל אני בהחלט מרגיש שזכיתי בחיים שלי וזכיתי בכם ואני לא מתכוון לוותר עליכם כל כל מהר. תודה לך אבא מלך העולם. ובעזרתך עוד תֶּזַכֶּה אותי להודות לך ברבים כשאשתחרר מבית החולים. ״מִי כַּה׳ אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת, הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ. מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן״, כתב קדם.