הזוג הירושלמי הדתי מוציא שיר חדש ומספר על ההיכרות

לקראת חנוכה קיימו רחל ואביגדור שיתוף פעולה עם חבר טוב, גל עמר, שכתב לחן יפהפה למעוז צור. הלחן לפניכם, וגם סיפור ההיכרות שהחל אי שם בסגר הראשון של הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/22 12:02 כט בכסלו התשפג

הזוג הירושלמי הדתי מוציא שיר חדש ומספר על ההיכרות
רחל ואביגדור אחיטוב, צילום: יעקב ליאון

רחל בת ה-26 ואביגדור אחיטוב בן ה-32, הם זוג מוזיקאים דתיים וירושלים, ובתחילת השבוע בשיתוף פעולה עם חבר משותף, פרסמו לחן חדש ונוגע לפיוט המוכר "מעוז צור". בזמן שאתם מאזינים, הנה לפניכם הסיפור של בני הזוג, הוא זמר וגיטריסט, היא גיטריסטית וזמרת. הוא גדל בטבעון היא בתקוע.

מה עושים ביום יום?

מלמדים מוזיקה בסטודיו בבית. 
רחלי בעיקר מלמדת פיתוח קול, אביגדור גיטרה והפקה.

איך נראה היום שלכם? 

נתחיל מהלילה. תמיד מסיימים מאוחר עם פרויקט מוזיקלי פתוח, אוהבים להקליט בשעות הקטנות כששקט ורגוע בחוץ. לרוב ב-10-11 בבוקר מגיע התלמיד הראשון. אז משתדלים לקום מוקדם כדי להספיק לאפס עניינים לפני המירוץ . בממוצע עוברים אצלנו שבעה תלמידים ביום בבית. שוטפים מלא כלים... חולמים על מדיח. 

איך הכרתם? 

אביגדור היה מורה בבית הספר 'מזמור' ורחלי בדיוק הגיעה ללמוד כשהוא עזב את ההוראה. רחלי התחילה איתו עוד בתחנת דלק המפורסמת שמחוץ לבית הספר מבלי לדעת שהוא מהצוות, אבל אביגדור מכחיש. שנתיים וחצי אחר כך בשיא הסגר הראשון של הקורונה, אביגדור שלח לרחלי הודעה בפייסבוק. משם דייטים בזום. והשאר היסטוריה. 

מופיעים יחד?

הכי כיף ביחד. עושים בעיקר מופעי סלון אינטימיים ומופיעים כשמזדמן באירועים שונים, לא מעט בתקוע. .

שירים מקוריים? 

יותר מדי. מספיק לכמה אלבומים טובים. משתדלים לעשות הפסקה מהיצירה ולנתב את האנרגיה להפקה. 

מתפרנסים מעוד דברים מהצד?

בערך. כל הזמן מדייקים ומשתדלים להישאר תחת הכותרת של 'מוזיקה'  אביגדור עושה סאונד, רחלי תזלוג לקצת רפלקסולוגיה. 

צילום: יעקב ליאון

דברים שאין מצב לוותר עליהם?

אביגדור מתאגרף פעמיים-שלוש בשבוע קבוע, לא מוכן לוותר על זה. אפילו בחנוכה מדלג על הדלקות וסופגניות. רחלי שרופה על יוגה ועל האחיינים.

משהו שלא יודעים עליכם לרוב?

לרחלי יש אחות תאומה, אביגדור בן של רב ועשה סיבוב של חיפוש בעולם. 

יש לכם משהו לבשר לעולם?

רחלי ממש לא אוהבת את החורף אז חשבנו על פרויקט שיעשה לנו טוב בלב ויקדם אותנו מוזיקלית. התחלנו עם פרוייקט "חורף חם בלב" - קאברים וביצועים אהובים עלינו שאנחנו מעלים כל חמישי ב-11:00 לרשתות החברתיות.

משהו על הקליפ החדש לחנוכה?

לקראת חנוכה עשינו שיתוף פעולה עם חבר טוב, גל עמר, מוזיקאי מעין כרם, שכתב לחן יפהיפה למעוז צור. האמת שכבר שנה שעברה רצינו להוציא אותו אבל אביגדור היה במילואים אז המתנו בסבלנות לשנה הבאה.