אסף ליברמן מצא את עצמו מביס את אנטיוכוס בחורשה מאחורי הבית

הבן של העיתונאי היה חולה ופיספס את מסיבת החנוכה בגן וכך הוא מצא את עצמו, עם תרמיל על הגב ופנסים בידיים מביס את אנטיוכוס בחורשה מאחורי הבית: "איזה כיף זה חנוכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 22:20 כו בכסלו התשפג

אסף ליברמן מצא את עצמו מביס את אנטיוכוס בחורשה מאחורי הבית
אסף ליברמן, הביס את אנטיוכוס, צילום: Gili Yaari/Flash90

"איזה כיף זה חנוכה": חנוכה זה חג שכולם אוהבים, המשפחתיות, הטקסיות והדלקת הנרות עושים את שלהם, אבל עם כל הכבוד לחנוכה של המבוגרים, חנוכה של הילדים זה הדבר האמיתי. אבל הבן של העיתונאי אסף ליברמן פיספס את החגיגות בגן לאחר שהיה חולה, אז לליברמן לא נותרה ברירה והוא הלך עם הילד לחורשה מאחורי הבית כדי לחגוג בכל זאת. 

הפוסט של אסף ליברמן:

"הוא התבאס קשות שהוא לא היה במסיבה"

"בן ארבע, סובל מפומו". הוא פותח בפוסט שהעלה לאינסטגרם, "הגן של בארי חגג אתמול מסיבת חנוכה. זו מסורת יפה בשכונה שבה יוצאים עם עששיות, הילדים וההורים, להציל כולם את בית המקדש ולהדליק את החנוכיה הגדולה. אלא שבארי היה חולה ונשאר בבית. וכל הזמן, גם אתמול, וגם היום, הוא התבאס קשות שהוא לא היה במסיבה" מסביר העיתונאי.

"הודיע לאנטיוכוס שניצחנו אותו"

ליברמן מסביר איך בכל זאת חגג עם בנו: "אמא שלו - כמי שיודעת דבר או שניים על התבאסות ממסיבות שלא הייתה בהן, דרשה ממני להציל את המצב" הוא כותב. "אז הערב, כשחזרתי מהעבודה, לקחתי תיק עם פנסים, חנוכיה ונרות והלכנו, הוא ואני, לחורשה שמאחורי מגרש החניה. כלומר, למחנה של המכבים. וכל הדרך שרנו שירי חנוכה והתכוננו למשימה שלנו: להדליק את החנוכיה במחנה. ואשכרה הצלחנו. ובארי הסתכל על הנרות ושר לחושך שהוא בא לגרש אותו והודיע לאנטיוכוס שניצחנו אותו. גם את הפומו. איזה כיף זה חנוכה".