כוכב ה-NBA לשעבר יהושפט בן אברהם נעצר לאחר שהכה את בתו

לפי דיווחים בארצות הברית, אמארה סטודמאייר היכה את בתו לאחר שלטענתו היא היתה "חסרת כבוד ושקרנית". בדוח המעצר של השוטרים נכתב: "הבחנתי בכתמי דם על בגדיה של הקורבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/22 18:34 כד בכסלו התשפג

כוכב ה-NBA לשעבר יהושפט בן אברהם נעצר לאחר שהכה את בתו
אמארה סטודמאייר, צילום: shutterstock

כוכב ה-NBA לשעבר ומי שהגיע להפועל ירושלים ומכבי תל אביב בסוף הקריירה שלו, אמארה סטודמאייר, נעצר אתמול (ש') בארצות הברית לאחר שהכה לכאורה את אחת משתי בנותיו (14, 17), כך דווח בתקשורת האמריקאית. בדיווחים לא צוין באיזו משתי הבנות מדובר, ככל הנראה בשל היותן קטינות.

בדוח המעצר של השוטרים שהגיעו לביתו של הכוכב לשעבר במיאמי, נכתב: "הבחנתי בכתמי דם על בגדיה של הקורבן". אמה של הקורבן אישרה את זהות בתה, "שדמעות ודם כיסו את פניה". גרושתו של אמארה, אלכסיס סטודמאייר, הודיעה למשטרה כי בתה פנתה אליה במטרה שתעזור לה.

אתמול סביב השעה 20:00 התקשרה בתו של אמארה למשטרה המקומית והתלוננה כי אביה הכה אותה באגרופו במהלך ויכוח. אמארה טען בפני המשטרה, כך על פי הדיווחים בארצות הברית, כי בתו הייתה לא מרוצה מכך שהוא הכה אותה, "בעקבות היותה חסרת כבוד ושקרנית".

אמארה סטודמאייר במדי מכבי |

אמארה סטודמאייר במדי מכבי | צילום: shutterstock

אמארה סטודמאייר במדי הפועל |

אמארה סטודמאייר במדי הפועל | צילום: Flash90

הקריירה ב-NBA עד לגיור בישראל ולשם יהושפט 

סטודמאייר (40) הגיע לליגת ה-NBA בשנת 2002 והפך לאחד משחקני הטובים ביותר כששיחק במדי הפיניקס סאנס. הכוכב שיחק גם בניו יורק ניקס, דאלאס מאבריקס ומיאמי היט. הוא נבחר שש פעמים למשחק האולסטאר במהלך שנותיו בליגה הטובה בעולם, וב-2007 נבחר לאחד מחמישיית העונה. 

בשנת 2016 הפך לאחד מבעלי הפועל ירושלים ואף שיחק בה. ב-2017 עזר לירושלמים לזכות באליפות. בהמשך עזב לליגה הסינית לתקופה קצרה, ואז בינואר 2020 חתם במכבי תל אביב וזכה גם איתה באליפות.

במרץ 2019 התאזרח כישראלי באישור שר הפנים דאז, אריה דרעי, מה שהחשיב אותו כשחקן ישראלי ונתן לו את האפשרות לשחק בליגה הישראלית ללא מעמד של שחקן זר. בסוף באוגוסט 2020 לאחר כעשר שנים של תהליך, השלים את הגיור שלו בבית דין צדק בני ברק מיסודו של הרב קרליץ. שמו העברי הוא יהושפט בן אברהם. 

סטודמאייר מקבל אזרחות מדרעי, 2019 |

סטודמאייר מקבל אזרחות מדרעי, 2019 | צילום: Hadas Parush/Flash90

סטודמאייר ותעודת הזהות, 2019 |

סטודמאייר ותעודת הזהות, 2019 | צילום: Hadas Parush/Flash90

10 המהלכים הגדולים של סטודמאייר ב-NBA: