עופר חדד מפרגן לקולגה הבכירה: "לא גבה לבה ולא רמו עיניה"

העיתונאי הסרוג פרגן למגישת חדשות 12, יונית לוי, לכבוד 20 שנה למהדורה הראשונה שלה: "לא גבה לבה ולא רמו עיניה, אחת הקולגות האהובות בחברת החדשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/12/22 13:54 כב בכסלו התשפג

עופר חדד מפרגן לקולגה הבכירה: "לא גבה לבה ולא רמו עיניה"
עופר חדד , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

"מלכה": העיתונאית ומגישת החדשות של חדשות 12, יונית לוי, חגגה אתמול (ה'), 20 שנה להמהודרה הראשונה שהגישה. העיתונאי הסרוג, עופר חדד, כתב ציוץ מרגש ומפרגן לכבודה של יונית וציין כי היא אחת הקולגות האהובות עליו.

יונית לוי

יונית לוי צילום: פלאש 90. הדס פרוש

"מילה אישית על יונית לוי שציינה הערב 20 שנה על כס מגישת המהדורה המרכזית. על גודל הכישרון לא צריך להכביר במילים, אבל מה שרבים כנראה לא יודעים זה שגם אחרי 20 שנה כגברת הראשונה שלנו ושל הטלוויזיה הישראלית לא גבה לבה ולא רמו עיניה. יונית היא אחת הקולגות האהובות בחברת החדשות. מלכה", כתב חדד.

בתגובה לדבריו של העיתונאי הסרוג יונית לא יכלה להסתיר את התרגשותה והשיבה: "עופר, תודה על הכל".

עמית סגל הפתיע את יונית לוי בשידור וגרם לה להזיל דמעה

נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה, שמגישת המהדורה המרכזית זוכה ליחס של כבוד בחברת החדשות. בליל הבחירות האחרון, באולפן של קשת 12 החליטו לערוך מסורת של הפתעה בליל המדגמים, והעניקו למגישה המיתולוגית יונית לוי שיר במתנה. שיר מספר 10 של יהודה עמיחי, לרגל משדר הבחירות העשירי שהיא מגישה גם הפעם. כזכור, בבחירות בחודש מרס 2020 הכתב הפוליטי עמית סגל הביא עוגה לאולפן, זכר לעוגה שארגנה לו אשתו רעות בליל סבב הבחירות מועד א' לכבוד יום הולדתו.