"נולדתי מחדש": סטטיק נפרד מסימן ההיכר שלו

אלבום סולו ראשון הנושא את שמו המקורי "לירז". ההפקה מגיעה לאחר פרידות מתוקשרות מהצמד המוסיקלי בן אל ומאשתו: "אני עובר תהליך מאוד אינטנסיבי"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 15/12/22 16:56 כא בכסלו התשפג

"נולדתי מחדש": סטטיק נפרד מסימן ההיכר שלו
סטטיק, צילום: David Cohen/FLASH90

הזמר והיוצר, לירז רוסו עבר בתקופה האחרונה מספר אירועים שטילטלו את חיו. בקיץ האחרון נפרד מהצמד המוסיקלי שלו, בן אל תבורי. הצמד התפרק לאחר 7 שנות פעילות בהם יצרו את הלהיטים הגדולים של ישראל בשנים האחרונות.

בתחום האישי רוסו התגרש מאשתו, שרית פולק לאחר שנת נישואים. הפרידה החלה בעזיבת רוסו את ביתם המשותף ובחודש שעבר הודיעו על כך שהתגרשו.

שרית פולק: "הייתה לנו אהבה יפה ורגעים שננצור"

פולק כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "אתחיל מהסוף ואחזור להתחלה. כן, נפרדנו. כן, התגרשנו. 6 שנים. הייתה לנו אהבה יפה ורגעים שננצור. ידענו להיות שם אחד בשביל השנייה ואנחנו עדיין יודעים להכיל, לדאוג, לפרגן. היינו שני ילדים עם חלומות גדולים וגם כשהדרך הייתה מעט מורכבת החברות שלנו ניצחה את הכול, וכך זה יישאר". 

סטטיק: "נולדתי מחדש, כאדם וכאומן"

בחודש שעבר התייחס סטטיק למשברים בחייו וכתב סטורי מצמרר: "עובר תקופה קשה, נתראה בגלגול הבא". היום (ד') הוא משיק את האלבום האישי הראשון שלו הנושא את שמו המקורי: "לירז": "הגיע הזמן לשתף אתכם קצת." כתב סטטיק בעמוד האינסטגרם שלו, "אני עובר תהליך מאוד אינטנסיבי כדי להביא לכם סטטיק שלא הכרתם. נולדתי מחדש, כאדם וכאומן, כלירז וכסטטיק. לפניכם העטיפה לאלבום הראשון שלי - לירז. עד לפעם הבאה - אני חוזר לעבוד."

רוסו עבד על האלבום בוילה שרכש בקיסריה לשם הפרויקט. לאחר כחודש עבודה שיתף את עוקביו כי הוא עוזב את המקום: "מפרקים את המקום שהיה לנו בית בחודש האחרון. כמה עברנו. בקרוב תשמעו הכל!"

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

rel="nofollow" style=" color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;" target="_blank">A post shared by סטטיק / Static (@static)