נועה ירון דיין נפעמת: "איזה פלא קורה לי מול העיניים"

הכוכבת שחזרה בתשובה והספיקה להוציא שני ספרים שזכו להצלחה מספרת על השינוי בקריירה, וקוראת לנשים נוספות להצטרף אליה, "חבורה של גיבורות על שיכולות להציל את העולם, ואולי מצילות אותו בפועל ממש עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/22 16:54 יט בכסלו התשפג

נועה ירון דיין נפעמת: "איזה פלא קורה לי מול העיניים"
נועה ירון דיין באירוע השקת הסדרה "בנות ברק" של הוט, צילום: אביב חופי

בחודש אוקטובר האחרון הודיעה מנחת הטלוויזיה לשעבר, נועה ירון דיין, על צעד חדש בקריירה: מנחת סדנאות כתיבה. דיין, הנוהגת לשתף את אלפי העוקבים ברשת החברתית בתהפוכות בחייה האישיים וגם בסתם רגעים שגרתיים אך משמעותיים, סיפרה כי הכתיבה הצילה אותה בכל יום וקראה לנשים נוספות להצטרף אליה. 

בפוסט שהעלתה היום (ג') לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה על התהליך. "לראשונה בחיי. אני לימדתי, ואין לתאר כמה למדתי. הרגשתי איזה פלא קורה לי מול העיניים. לראות נשים אמיצות פותחות את הפה, מדליקות מבערים, ומתחילות לעוף בחלל החדר. איזה מחזה מופלא. כמו חבורה של גיבורות על שיכולות להציל את העולם, ואולי מצילות אותו בפועל ממש עכשיו, ובטוח שעוד יצילו אותו בשלמות יום אחד". 

נועה, ששני הספרים הראשונים שלה זכו להצלחה מסבירה כי מדובר בזכות ענקית להיות נוכחת כסיפור טוב נכתב. עוד הוסיפה שקיבלה חיזוק משמעותי, "כמו שאומר רבי נחמן מברסלב, אפשר ללמוד להילחם עם חרב עשויה מאותיות ביד, ולנצח בקרב הזה על החיים שלנו, על השפיות שלנו, ועל הזכות למסע האישי והייחודי שלנו".