העיתונאי הניח תפילין והשעון שלו נגנב: "הלם"

העיתונאי והפרשן של ערוץ הספורט, משה פרימו, סיפר כי לאחר שהניח תפילין בדלפק של חב"ד בשדה התעופה, גילה כי גנבו לו השעון: "הבנים שלי בהלם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 13:28 יז בכסלו התשפג

העיתונאי הניח תפילין והשעון שלו נגנב: "הלם"
להניח תפילין, צילום: shutterstock

העיתונאי והשדרן הותיק של ערוץ הספורט, משה פרימו, מנהל עמוד טוויטר פעיל בו הוא מסקר ומפרשן את משחקי הכדורגל, בין היתר את משחקי המונדיאל 2022. הבוקר (ג') חרג פרימו ממנהגו, וסיפר לעוקבים ברשת החברתית על מעשה שקרה לו בשדה התעופה.

"הגעתי לדלפק של חב״ד בשדה התעופה להניח תפילין, הסרתי את השעון והתפללתי. כשסיימתי גיליתי שגנבו לי את השעון מהדלפק היכן שמונחים התפילין. הבנים שלי בהלם", כתב פרימו בעמוד הטוויטר שלו.

נבחרת מרוקו בחצי הגמר ובצדק

מרוקו הייתה הנבחרת הערבית הראשונה אי פעם שהגיע לשלב רבע גמר המונדיאל, ואתמול (ש') עם הניצחון הגדול על פורטוגל הפכה הנבחרת של הממלכה המרוקאית לראשונה גם בחצי גמר הגביע העולם. מי שכבש את שער הניצחון הוא אן-נסירי בדקה ה-42. העיתונאי והפרשן טען ברשת החברתית כי הוא לא מופתע מהמקום אליו הגיעה הנבחרת המרוקאית. 

"נבחרת שעולה מהמקום הראשון בבית עם בלגיה וקרואטיה מבלי להפסיד, שמנצחת את ספרד ופורטוגל בשמינית וברבע הגמר מבלי לספוג היא לא הפתעה. הפתעה היא במשחק יחיד, זה לא המקרה. נבחרת מרוקו בחצי הגמר ובצדק", כתב פרימו.

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן