אברי גלעד מכריע: זו האישה שצריכה להיות שרת החינוך

איש התקשורת אברי גלעד עוקב כמו כולנו אחרי הרכבת הממשלה והוא כבר מצא את האישה שלדעתו צריכה להיות שרת החינוך הבאה של ישראל, וזאת לא מירי רגב

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/22 11:47 טו בכסלו התשפג

אברי גלעד מכריע: זו האישה שצריכה להיות שרת החינוך
צילום: צילום מסך "העולם הבוקר"

איש התקשורת אברי גלעד מפרסם בכל יום שישי טור בעיתון ישראל היון במקביל לעבודתו בטלוויזיה, היום (ו') התייחס גלעד למשא ומתן הקואליציוני והרכבת הממשלה וחלוקת התפקידים בליכוד והודיע: זו האישה שצריכה להיות שרת החינוך.

המועמדת של גלעד היא שירי קניגסברג לוי, מורה שהפכה לכוכבת רשת במהלך הקורונה ופועלת למען ילדים שעוברים חרם והתעללות בבתי הספר. "הגברת קניגסברג הקימה את תנועת "ים של חברים", הנותנת פתרון ותמיכה חברתית לילדים מוחרמים. במקום להיות לבד במצוקה, לחכות שמערכת החינוך הרקובה תעשה כבר משהו בעניין הדחוף הזה - היא החליטה לעשות מעשה עצמאי. "ים של חברים" זאת התארגנות עוקפת חרמות על ידי חיבור בין ילדים שנופלים קורבן ל"חבריהם", אשר נפגשים זה עם זה לפעילויות מחברות ומשמחות, ללא חשש שבריוני הכיתה ומלכות השכבה יתערבו ויקלקלו הכל. יש כבר עשרות סניפים של התנועה המבורכת הזאת", כתב גלעד.

"בתוך שנה הכל היה נראה פה אחרת"

איש התקשורת הוסיף: "שירי קניגסברג־לוי היא לא רק יזמית חברתית נהדרת: היא מורה, היא כוכבת טיקטוק, מייצרת סרטונים מעוררי השראה ומצחיקים לתפארת, ומראה שאפשר להילחם בתופעה כה קשה שהמערכת המסורסת לא יודעת מה לעשות איתה, ולנצח. זאת האישה שהייתי רוצה לראות כשרת חינוך, בתוך שנה הכל היה נראה פה אחרת. ממערכת המאיימת על שלום כל ילד הבא בשעריה, היינו מקבלים מערכת שמטפלת מייד בכל ניסיון חרם, ומאפשרת לכל הילדים במדינה ללכת לבית הספר בלי לפחד ממה שיקרה להם בהפסקה".