אחת חיסלה מחבל והשנייה נפצעה בפיגוע - המפגש שריגש את הרבנית ימימה מזרחי

עשרה ימים אחרי הפיגוע בבנימין בו נפצעה הדר, מפקדת ששירתה באזור, הגיעה הרבנית ימימה מזרחי למפגש מרגש איתה ועם אחותה שיר שחיסלה מחבל בירושלים: "הנשים של העם הזה הן לוחמות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/22 10:17 טו בכסלו התשפג

אחת חיסלה מחבל והשנייה נפצעה בפיגוע - המפגש שריגש את הרבנית ימימה מזרחי
צילום: יעל אילן, פרשה ואשה

לפני שבוע וחצי חיילת בת 20 נפצעה באורח קשה בפיגוע דריסה בבנימין. המחבל, ראני אבו-עלי מהכפר ביתוניא, האיץ את רכבו סמוך לתחנת הדלק של היישוב כוכב יעקב, פגע בחיילת ונמלט מהמקום. כוחות הביטחון פתחו במרדף אחריו עד שנוטרל וחוסל. החיילת פונתה לבית החולים שערי צדק עם חבלת ראש קשה. 

אתמול הגיעה הרבנית ימימה מזרחי לבקר את הלוחמת, שם פגשה את אחותה שיר שחיסלה מחבל בשה שעברה, "אני נמצאת בין שתי בנות שנראות שבריריות, אבל הן לא. הדר היא מפקדת, ושיר היא מג"בניקית שחיסלה בשער שכם מפגע בכוחות עצמה בשנה שעברה. הדר היא חיילת שנדרסה באכזריות בפיגוע שקרה לפני שבוע ויומיים. והיא חוזרת לעצמה במה שיכול להיות רק נס! וייאבק איש עימה, ותוכל. והן תאומות", אמרה הרבנית ימימה מזרחי.

"כמה זה נותן כוח לכל העם הנשי"

הרבנית הוסיפה: "אני רוצה לומר לכן שהנשים של העם הזה הן לוחמות, אריות, לביאות. וגם עדינות בצורה שאי אפשר לתאר. כמה זה נותן כוח לכל העם הנשי. כמו יהודית שהרגה את הליפורנס המצביא היווני ממש לקראת חנוכה. אני חושבת שהיא ה"אמא" של שתי הילדות האלה".