חנן בן ארי הרים את היציע בקטאר עם הפיוט המרוקאי המפורסם

חנן בן ארי טס למונדיאל ובין היתר צפה במשחקה של מרוקו נגד ספרד. אבל עוד לפני המשחק חגג בן ארי עם האוהדים המרוקאים כשהוא שר את הפיוט המפורסם

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/22 09:26 יג בכסלו התשפג

חנן בן ארי הרים את היציע בקטאר עם הפיוט המרוקאי המפורסם
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חנן בן ארי במחווה מיוחדת לנבחרת מרוקו: נבחרת מרוקו עשתה אמש (ג') היסטוריה כשגברה על נבחרת ספרד בפנדלים והעפילה על חשבונה לרבע גמר מונדיאל 2022. אחד האנשים שהיו באיצטדיון היה הזמר חנן בן ארי שטס למשחקי המונדיאל.

צפו בחנן בן ארי שר את אעופה אשכונה בקטאר:

אעופה אשכונה ברחובות קטאר

קצת לפני המשחק לקח בן ארי את העידוד למחוזות שולחן השבת כאשר לקח את המגפון של אחד האוהדים המרוקאים והחל לשיר את הפיוט אעופה אשכונה. בדף האינסטגרם של "הרבנית" העלו את הסרטון וכתבו: "הזמן חנן בן ארי בשירי עידוד לנבחרת מרוקו מחוץ לאיצטדיון בקטאר".

אוהדי נבחרת מרוקו

אוהדי נבחרת מרוקו, קיבלו חיזוק משמעותי. צילום: shutterstock

צפו בתקציר הניצחון הענק של מרוקו על ספרד:

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.

המחווה של חנן בן ארי לאחיו הקצין

אל גזרת יהודה, גוש עציון-הר חברון, הגיעו בימים האחרונים לוחמי המילואים מחטיבת אלכסנדרוני, ואליהם יצטרפו בקרוב גם לוחמי הגדס"ר של החטיבה שנמצאים באימון לקראת תעסוקה מבצעית. 

סא"ל עמיחי בן-ארי בן ה-44 הוא מפקד הגדס"ר ובקרוב הוא מסיים את תפקידו. אחיו הזמר המצליח חנן, הגיע הערב (ב') לעשות שמח ללוחמי המילואים של אחיו שנפרדים ממפקדם הנערץ. 

עמיחי וחנן, הם האחיינים של ד"ר מיכאל בן ארי, שפירגן גם הוא עם ציוץ בטוויטר: "סא״ל ד״ר עמיחי בן ארי, מגיבור מלחמת לבנון השניה, מסיים אחרי ארבע שנים תפקיד מג״ד, וחנן האח הקטן מגיע להפתיע אותו ואת הגדוד. סבא חנניה מחייך מלמעלה".