צדיקה עדן הראל מגלה את הסוד: "תורה ויוגה"

כוכבת האינסטגרם ומגישת הטלוויזיה החוזרת בתשובה סיפרה להמוני העוקבים ברשת מה המצווה שהיא הכי מחוברת אליה, איך מטפלים במשפחה ברוכת ילדים ("סוגרים ניידים חובה") וגם, איך מתחילים להתחזק

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/22 14:25 יא בכסלו התשפג

עדן הראל מגלה את הסוד: "תורה ויוגה"
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: טל עבודי

ימי החורף שבאו עלינו לטובה הביאו גם שגרה ברוכה של עבודה ועשייה, והציפייה לחנוכה שיגיע בעוד שבועות ספורים נראית רחוקה מתמיד. מגישת הטלוויזיה החוזרת בתשובה, עדן הראל, נוהגת לשתף את העוקבים ברשת החברתית ברגעים מחייה האישיים, ובסיפורים מחיי היומיום שרלוונטיים לכל אמא שגם לה יש ששה ילדים.

במסגרת שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים באינסטגרם, נשאלה הראל מה עוזר לה להירגע במקרה של סערת רגשות: "שיעור תורה, יוגה והים. אלו דברים שמרגיעים וממלאים אותי". הראל, שכבר שנים ארוכות מקיימת אורח חיים דתי כאישה שומרת מצוות, הוסיפה כי כדי להתחיל להתחזק צריך "להתחבר להשם ממקום פנימי, להתבונן על החיים ולראות איך הכל מושגח והכל ממנו יתברך". 

חמישה ילדים משותפים יש לבני הזוג הראל-מנשה, כאשר הבכור הוא של עדן מנישואיה הראשונים. על השילוב של משפחה ברוכת ילדים היא סיפרה, "לומדים לג'נגל, לומדים גם למצוא לכל אחד את הזמן שהוא רק שלו בלבד, אז הוא הכי מיוחד והזמן רק שלו (סוגרים ניידים חובה!). "מה המצווה שאת הכי מחוברת אליה"?, נשאלה הראל והשיבה בפשטות כי אין כמו השבת.