לרגל שבת ארגון: הנשיא הרצוג מסביר למה בני עקיבא חשובה כל כך

רגע לפני שבת הארגון של תנועת הנוער בני עקיבא, שולח נשיא המדינה יצחק הרצוג ברכה לאנשי וחניכי התנועה ומדבר על החשיבות שלה על רקע מערכת הבחירות האחרונה: "אנחנו זקוקים לערכים של בני עקיבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/22 10:14 ח בכסלו התשפג

לרגל שבת ארגון: הנשיא הרצוג מסביר למה בני עקיבא חשובה כל כך
הרצוג , צילום: קובי גדעון, לע"מ

הנשיא מברך את בני עקיבא: השבת תחול שבת הארגון של תנועת בני עקיבא, השבת מהווה את שיאו של חודש הארגון של התנועה ורבים בציונות הדתית לוקחים חלק בתנועה. נשיא המדינה יצחק הרצוג שולח ברכה לאנשי התנועה בה הוא מדבר על החשיבות באחדות בעם על רקע מערכת הבחירות ועל הערכים אותם בני עקביא מייצגת.

צפו בברכה של הרצוג:

"אנחנו זקוקים לערכים יהודים ודמוקרטיים"

"רגע השיא של חודש שלם עשיר ומלא בתוכן ועשייה. זאת גם הזדמנות להביע הערכה על הדברים היפים שאתם עושים לכל אורך השנה, בכל הארץ. שמחתי לשמוע על הבחירה לעסוק השנה בנושא 'נפש יהודי הומיה' ולהציב לנגד עיניכם את השאלה - מה עוד אפשר לשפר ולקדם בעם היהודי ובמדינת ישראל". פתח הנשיא.

הרצוג מוסיף בברכה המיוחדת ואומר: "מאז ומעולם הייתה בני עקיבא תנועה של עם ובימים אלו ממש לאחר סיומה של מערכת בחירות סוערת, שהניכור והשיח בין הקבוצות בחברה שלנו גדל ומעמיק וזה מטריד אותי מאוד, אנחנו זקוקים לערכים של בני עקיבא. אנחנו זקוקים לערכים יהודים ודמוקרטיים, אנחנו זקוקים לממלכתיות, לשלטון החוק, לאהבת ישראל, אחדות ישראל, נצח ישראל וחיבור בין כולם". 

"חינוך לאהבת לרעך כמוך וגם הגר הגר בתוכך"

הרצוג מדבר גם לדור הצעיר ואומר: "זאת האחריות ההיסטורית שמוטלת על הדור שלכם, כדור העתיד. שמירה על המדינה שלנו, מדינת ישראל האהובה, כבית הלאומי לעם היהודי. כמדינה יהודית ודמוקרטית ששוחרת חוק ומשפט, הקפדה על רוח הממלכתיות שכל כך נחוצה לנו, חינוך לאהבת לרעך כמוך וגם הגר הגר בתוכך, וכמובן אהבת התורה, העם, הארץ והמדינה. יצירת חיבורים, כבוד הדדי, ערבות ישראלית ומתינות". הרצוג מסיים ואומר: "ברכותי לכולכם חברות וחברי בני עקיבא ביום חגכם. קדימה בני עקיבא, השם עמכם. חודש ארגון שמח".