קארין קליינברג משתפת באומץ: "זה רק מרחיק אותנו, איפה כל האהבה?"

אושיית הרשת הסרוגה פרסמה פוסט חשוף בו שיתפה על ההתמודדות בשימור הזוגיות לאחר ההיריון המשמח והלידה המרגשת: "הגעתי למקום שאני שואלת את עצמי האם הגיוני שאין יותר אהבה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 08:11 ז בכסלו התשפג

קארין קליינברג משתפת באומץ: "זה רק מרחיק אותנו, איפה כל האהבה?"
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

אושיית הרשת הסרוגה, קארין קליינברג שרק לפני חצי שנה ילדה את בנה הבכור איתי, פרסמה פוסט חשוף על הזוגיות שלה ושל בעלה אריאל מאז הלידה. קליינברג שיתפה את עוקביה על ההתרחקות שהם חוו, ועל השינוי שעזר לה לחזק את הקשר.

בתחילת דבריה כתבה אושיית הרשת על ההיריון שהביא איתו שמחה: "ההיריון מביא איתו המון שמחה, אור, אושר, חיוביות ואהבה אין סופית. ההרגשה שמתאהבים מחדש, אני זוכרת את האושר הזה, זה הרגיש שזה לנצח! אריאל היה מכין לי דברים טעימים, מפנק אותי, דואג לי, שומר עלי".
 
קליינברג שיתפה כי הקושי האמיתי מתחיל לאחר הלידה: "איך הגיוני שלרגע שהכי חיכינו 'להיות הורים', זה הרגע שרק מרחיק אותנו אחד מהשניה? איפה כל האהבה? השמחה שהייתה בבית?
אין יום בלי ריב! אין אנרגיות אחד לשניה. וכן, לפעמים זה מרגיש שגם אין אהבה".

"אני מוצאת את עצמי בשעת כעס מדברת עם עצמי, 'קארין את אוהבת אותו והוא אוהב אותך
תזכרי את זה, אתם תתגברו על הכל'. הגעתי למקום שאני שואלת את עצמי האם הגיוני שאין יותר אהבה? הרי אם היה אוהב אותי הוא היה רואה אותי. ומנגד אם אני אוהבת אותו למה אני כועסת עליו
כל כך הרבה?".

לשים את הריבים בצד ולהחליט לפתוח דף חדש

אושיית הרשת כתבה כי הסיבה לדעיכת האהבה היא שהיא מופנית למקור אחר, לתינוק שזה עתה נולד. "אני זוכרת אותנו עצובים, כאובים מתוסכלים. איך מתקדמים מכאן? יש הר של ריבים ומי זוכר איך הכל התחיל?". 

נקודת המפנה הייתה לשים את הריבים בצד ולהחליט לפתוח דף חדש, כך שיתפה קליינברג: "העייפות עשתה את שלה. וזה היה הרגע להרים ידיים, לבקש הפסקת אש. שולם שולם לעולם, מה שהיה היה.
בוא נתחיל מהתחלה, וכך היה. ביקשנו שכל אחד יראה את השני, לראות אמיתי! להציע לשתות, לאכול, לחזור להיות אכפתי. לחזור לאהוב ולומר בכל יום 'אני אוהב/ת אותך' כדי שלא נשכח לרגע שזה המקור לזוגיות הזאת- אהבה".