הסרוגה הירושלמית מונתה למנכ"לית תנועת שמאל

חברת הכנסת לשעבר מטעם כולנו, רחל עזריה, מונתה למנכ"לית תנועת השמאל "דרכנו": "מצפה לכל המשימות ושיתוף פעולה פורה כדי לחזק את הדמוקרטיה שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 08:52 ו בכסלו התשפג

הסרוגה הירושלמית מונתה למנכ"לית תנועת שמאל
צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90

מינוי סרוג לתנועת דרכנו: הפעילה החברתית וחברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת כולנו, רחל עזריה מונתה לכהן כמנכ"לית תנועת השמאל "דרכנו". "מתרגשת לעדכן שמונתי למנכלית "דרכנו", התנועה האזרחית הגדולה בישראל", הודיעה עזריה בעמוד הטוויטר שלה.

עוד הוסיפה וכתבה כי "מודה להנהלה על הבחירה בי, שמחה על הזכות, ומצפה לכל המשימות ושיתוף פעולה פורה, כדי לחזק את הדמוקרטיה שלנו, במדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית".

דרכנו: מצפים להצעיד את דרכנו ואת הרוב המתון בישראל

בתנועת "דרכנו" בירכו את המינוי. "גאות וגאים במנכ"לית החדשה שלנו - רחל עזריה. מובילה חברתית, אשת עשייה, חברת כנסת לשעבר וסגנית ראש עיריית ירושלים, מצפות ומצפים לעבוד עם רחל שתדע להצעיד את דרכנו ואת הרוב המתון בישראל בימים המאתגרים שלפנינו, הצלחתך - הצלחתנו!", נמסר מטעם התנועה.

רחל עזריה ל'כיפה': "הפכתי לאופוזיציה בקואליציה"

כאמור, עזריה כיהנה כחברת כנסת בכנסת העשרים מטעם מפלגת כולנו בראשות משה כחלון. לקראת הבחירות לכנסת ה-21 (2019 א'), הודיעה כי פורשת ממפלגת כולנו בהוראתו של יושב ראש המפלגה משה כחלון, טענה כי המפלגה "זזה ימינה".  

בראיון לחדשות כיפה, הסבירה עזריה מה גרם לקרע ביחסים בינה ולבין כחלון, שהובילו לפרישתה מהמפלגה: "אני לא רציתי להמשיך בכולנו כי הפערים הלכו וגדלו. רוב המחלוקות בשנתיים הראשונות היו סביב חוקים בנושאי דת ומדינה שאותם הצלחתי לבלום. בשנה האחרונה הגיעו המון חוקי דמוקרטיה."