"סטודנטית לרפואה”: נירו לוי מצא אהבה בבית החולים

בעת שהיה מאושפז בבית החולים, השחקן בן ה-54, הכיר את ירין הבי בת 23, הצעירה ממנו בשלושה עשורים, עתודאית בלימודי רפואה וסטודנטית בשנה ב'

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 21:57 ג בכסלו התשפג

"סטודנטית לרפואה”: נירו לוי מצא אהבה בבית החולים
צילום: Hadas Parush/Flash90

גיסתנו: השחקן נירו לוי נפצע לפני כשלושה חודשים בתאונת דרכים קשה ברחוב שלמה המלך תל אביב ופונה לבית החולים איכלוב עם פגיעה רכב מערכתית. לוי עבר סדרת ניתוחים לשיקום עד ששוחרר לביתו לפני כחודש. הערב (א') פורסם כי לאחר תקופה קשה ומורכבת, נירו נמצא במערכת יחסים חדשה ומפתיעה, כך על פי פרסום של 'ערב טוב עם גיא פינס'.

לוי בן ה-54, הכיר את ירין הבי בת 23, הצעירה ממנו בשלושה עשורים. ירין היא עתודאית ללימודי רפואה, סטודנטית בשנה ב' והשניים הכירו בעת שהיה מאושפז בבית החולים. השניים יחד כבר כמה שבועות ונירו כבר הספיק להכיר אותה למשפחתו.

נירו לוי לאחר התאונה: "שלומי משתפר בכל יום, אני יותר ויותר טוב"

כאמור, כוכב רמזור חזר לשגרה לאחר שלושה חודשי אשפוז ושיקום בעקבות התאונה הקשה שהוא עבר. רגע לפני הבחירות, לוי התראיין ליונתן ריגר בחדשות 12 וסיפר: "שלומי משתפר בכל יום, אני יותר ויותר טוב".

על השאלה מתי הוא ישוב לעולם המשחק אמר: "בקרוב, אני מאמין שבקרוב מאוד". לוי ניצל את הבמה כדי להודות על האהבה והדאגה שקיבל בזמן שהיא מאושפז. "זה לא מובן מאליו עוד ימים יפים לפנינו. צאו להצביע, לא משנה למי, אבל את החובה הדמוקרטית הזו אנחנו חייבים לקחת. זה העתיד שלנו".