רוני דלומי חושפת את ההתמודדות עם החרדות: "המשפט של חנן בן ארי מדהים"

הזמרת והשחקנית רוני דלומי מספרת על ההתמודדות שלה עם החרדות, ועל המשפט מהשיר 'איזון' שעזר לה בדרך: "היום אני כבר במקום אחר. זה לא שהחרדות נגמרו, אבל הבנתי שהן חלק מהחיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 13:37 ג בכסלו התשפג

רוני דלומי חושפת את ההתמודדות עם החרדות: "המשפט של חנן בן ארי מדהים"
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

השחקנית והזמרת, רוני דלומי, זוכת התוכנית "כוכב נולד" בעונה השביעית, הוציאה בשבוע שעבר סינגל חדש בשם 'אומץ'. בראיון לעיתון ידיעות אחרונות שיתפה דלומי בחרדות שלה, בהתמודדות שלה איתן ובטיפול אותו היא עוברת. בין היתר היא ציטטה משפט מהשיר 'איזון' של חנן בן ארי.

הבנתי שהחרדות הן חלק מהחיים ואני כבר לא נבהלת

"היו לי כל מיני תקופות של חרדות. באחת הפעמים הן זקפו ראש יותר מהרגיל ובכיתי הרבה", היא מספרת. "החרדות שלי נובעות מניסיון שלי לקחת אחריות ושליטה על דברים שאין לי עליהם אחריות ושליטה, ומהרצון להיות מאוד בסדר עם כולם ולרצות אנשים".

"היום אני כבר במקום אחר. זה לא שהחרדות נגמרו, אבל הבנתי שהן חלק מהחיים ואני כבר לא נבהלת מהן. לחנן בן ארי יש משפט מדהים: 'הנפש לא פראיירית, את כל מה שחשבת שחסכת ברבות השנים היא תגבה ממך עם ריבית של משכנתא'. כלומר אם תטאטא מתחת לשטיח תשלם על זה". השיר ממנו היא מצטטת הוא 'איזון', שיר מהאלבום הראשון של בן ארי ואחד הראשונים שפרסם.

איזון, חנן בן ארי:

דלומי מסיימת: "גם אני בעד להיישיר מבט לחרדות ומזל שיש טיפול פסיכולוגי בעולם. אני מטופלת מלא שנים לפני הצבא. יש תקופות שאני הולכת פעם בחודש או יש תקופות שאני הולכת בכל שבוע".