צפו "מתפללים לקדוש ברוך הוא": הבת הקטנה של קורין גדעון עונה לשאלות של אמא

אושיית האינטסגרם שיתפה, בסרטון מתוק במיוחד, את ביתה אלונה עונה לשאלותיה בנושא תפילה וזכתה לתשובות נכונות: "הילדה החרדית שלי" | צפו בסרטון

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 09:54 ג בכסלו התשפג

"מתפללים לקדוש ברוך הוא": הבת הקטנה של קורין גדעון עונה לשאלות של אמא
קורין גדעון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כוכבת האינסטגרם קורין גדעון נוהגת לשתף לא פעם ברגעים מחייה האישיים, והפעם, היא שיתפה סרטון קצר וכובש של ביתה הקטנה אלונה. בסרטון נראת אושיית האינסטגרם שואלת את ביתה מספר שאלות על תפילה ובית כנסת, והבת הפגינה בקיאות מרשימה.

לאן את הולכת ביום שישי עם אבא? "לבית הכנסת"

בסרטון נראת אלונה הקטנה כאשר קורין, אמה, שואלת אותה: "לאן את הולכת ביום שישי עם אבא?", והיא עונה בלי להתבלבל: "לבית הכנסת". נזכיר כי גדעון נשואה לחילי סורוצקין, איש עסקים שמגיע מהעולם החרדי.

"ומה עושים בבית כנסת?", המשיכה לשאול גדעון, שקיבלה תשובה נכונה: "מתפללים". היא הוסיפה לשאול למי מתפללים ומה אומרים לו, וקיבלה את התשובות הקדוש ברוך הוא ואמן. קורין העלתה את הסרטון וכתבה: "הילדה החרדית שלי".

צפו בסרטון:

בעלה של קורין גדעון עם קיטל

כאמור, חילי ורוצקין, בעלה של גדעון, מגיע מרקע חרדי וביום כיפור האחרון חגג יום הולדת. במקום עוגה היא כתבה לו כמה מילים חמות ושיתפה תמונה שלו כשהוא עוטה קיטל לכבוד תפילות יום כיפור. "כל החיים חיפשתי אביר על סוס לבן ובסוף הוא הגיע בחלוק לבן".

"יצא שאתה חוגג על כיפור אז זאת תמונת יום ההולדת שלך ותכלס יש בה כל מה שצריך, בסוף יום כזה של צום ועם העייפות של שני תינוקות בשנה וחצי, כל מה שיש לי להגיד זה שלא הייתי יכולה לבחור מישהו יותר טוב לחלוק איתו את החיים ועוד מישהו בכזה חלוק. איזה כיף לי שאתה לצידי, אוהבת אותך הכי בעולם", כתבה.