"שמלה לא חשופה מדי": הלוק הצנוע של יעל שלביה בחתונת אחיה הבכור

יעל שלביה, הדוגמנית הישראלית המצליחה ובת זוגו של עומר אדם, שיתפה ברשתות את תמונתה בלוק צנוע לכבוד חתונת אחיה הדתי וכתבה: "זה היה לילה מאוד מרגש עבורי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 07:45 ג בכסלו התשפג

"שמלה לא חשופה מדי": הלוק הצנוע של יעל שלביה בחתונת אחיה הבכור
יעל שלביה, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

יעל שלביה ממשיכה לחגוג, ולא שוכחת את העבר: בסוף השבוע האחרון התחתן אחיה הבכור של הדוגמנית המצליחה, ושלביה רצתה לכבד את המעמד בלוק צנוע כיאה למשפחתה הדתיה. "בחמישי האחרון אחי הבכור התחתן. זה היה לילה מאוד מרגש עבורי ללוות אותו ביום הקדוש שלו", כתבה הדוגמנית באינסטגרם.

"שמלה שארגיש בה הכי אני"

"חיפשתי שמלה מיוחדת ולא חשופה מדי שתכבד את האירוע הזה ושארגיש בה הכי אני", הוסיפה שלביה וצירפה את תמונתה בשמלה שחורה וסולידית. כזכור, שלביה נולדה למשפחה דתית בנהריה והגיעה לעולם הדוגמנות לאחר שהסכימה לפתוח חשבון אינסטגרם. בגיל 16 עברה לתל אביב ושילבה את עבודת הדוגמנות עם לימודים באולפנה בעירה. 

הדוגמנית שלמדה באולפנה תגלם את דמותה בסדרה על חייה

לפי דיווח בשבוע שעבר, יעל שלביה תזכה בקרוב לסדרת טלוויזיה חדשה על חייה ובימים אלו היא עובדת עליה ואף לוקחת חלק בכתיבת התסריט.  הסדרה, שנקראת לעת עתה "בין העולמות" נכתבת בהשראת סיפור חייה של מי שבעבר זכתה לכינוי "הדוגמנית הדתיה", בחורה מבית דתי בפריפריה שהופכת לדוגמנית מצליחה בעולם חילוני. על פי הפרסום מי שתגלם את דמותה היא שלביה בעצמה. 

בריאיון למגזין סוף השבוע של "מאקו", סיפרה בעבר: "אם הייתי רואה סרט על החיים שלי הייתי אומרת: 'לא אמין'. תלמידת אולפנה ששלחו לה הודעה ופתאום הכל השתנה. היא מגיעה לתל אביב מהעיר הקטנה, הופכת לדוגמנית ולשחקנית, ואז היא גם יוצאת עם ההוא ועם ההוא. צפוי מדי, מבוים מדי, אבל ככה החיים גלגלו אותי".