ענהאל שמואלי נשברה: "השאלה הזאת פוגעת לי כל פעם בנשמה"

אושיית הרשת הסרוגה כואבת את מצבה "החדש" אחרי התאונה שעברה בחודש מרץ. שמואלי מתארת את התחושות "יום אחד אני פיקס ויום אחרי אני על הפנים", ומספרת על הכאב הגדול שלה: "כמה עוד אפשר לבכות?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/22 12:55 כט בחשון התשפג

ענהאל שמואלי נשברה: "השאלה הזאת פוגעת לי כל פעם בנשמה"
ענהאל שמואלי , צילום: ללא

האושיה הסרוגה ענהאל שמואלי עברה בחודש מרץ האחרון תאונה קשה וחייה ניצלו בנס בזמן שרכבה נהרס כליל. שמואלי מתארת כי מאז התאונה מצבי הרוח שלה משתנים והשיקום הפיזי מהפציעה - ארוך וכואב. 

 "מה איתך? שאלה שכל פעם פוגעת לי הישר בנשמה"

ברגע נדיר שיתפה שמואלי את עוקביה גם ברגעי החולשה הקשים שלה שבאו בעקבות אותה תאונה. בסטורי שפרסמה כתבה האושייה על הקושי שעולה אצלה כאשר מתעניינים בשלומה: "מה איתך? שאלה שכל פעם פוגעת לי הישר בנשמה. איפה את? הלוואי והייתי יודעת לענות על השאלה הזאת". שמואלי הוסיפה בתסכול רב: "אין לי מושג איפה אני. אין לי מושג מי אני. אין לי מושג איך אתעורר בבוקר. אין לי מושג, וזה האתגר שאני לומדת לחיות איתו עכשיו".

"שאלה שמטרידה אותי מאז מצבי "החדש" והיא "כמה עוד אפשר לבכות"?"

בהמשך כתבה שמואלי: "בעוד רגע יהיה בסדר. כמה אירוני וקיצוני אצלי שיום אחד אני פיקס ויום אחרי אני על הפנים, כמו שנאמר 'שמיים וארץ'", והמשיכה לספר את שמטריד אותה: "שאלה שמטרידה אותי מאז מצבי 'החדש' והיא 'כמה עוד אפשר לבכות'?".

שמואלי סיפרה על התסכול ממצבה, ועל הקושי שלה להתלונן עליו: "לפעמים אני מתביישת ממש ממש, כמות הפעמים שאני לא משתפת כאן כי אני פוחדת שזה מוגזם מדי, או שלאחרים יש צרות גדולות יותר, או כי פשוט רוב האנשים מחפשים לראות חיים טובים היא מטורפת". 

ענהאל שמואלי :"אני מבוהלת מעצמי מהתוכן הזה שנכפה עליי לייצר והתווסף לי לחיים"

לסיכום כתבה שמואלי לעוקביה כי בימים כאלו היא מאוד מתקשה להיות במרחב הזה בעיקר כי היא מבהולת מעצמה בכל הקשור לתוכן שנכפה עליה לייצר והפך לחלק מחייה: "אני מודה שבימים כאלה, קשה לי להיות במרחב הזה, לא בגלל שאין לי מה לומר, יותר כי אני מבוהלת מעצמי מהתוכן הזה שנכפה עליי לייצר והתווסף לי לחיים כחלק מהחיים מסתבר". 

שמואלי שיתפה את השיר של נרקיס, "מלכה", שעוזר לה להתעודד ברגעים הקשים.