צופית גרנט הגיעה להר חברון ושיתפה על הילדות הקשה

מנחת הטלוויזיה צופית גרנט הגיעה למועצת הר חברון בערב מיוחד לתושבים. במהלך הערב שיתפה גרנט ברגעים הקשים של ילדותה ועל נישואיה לזמר שולי רנד

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 19:23 כז בחשון התשפג

צופית גרנט הגיעה להר חברון ושיתפה על הילדות הקשה
צופית גרנט, צילום: אורי אריה

צופית גרנט ריגשה את הר חברון: ביום חמישי התקיים במועצה האזורית הר חברון ערב מיוחד שיזמה המחלקה לשירותים חברתיים בשיתוף המתנ"ס, מרכז חוסן והמחלקה לביטחון קהילתי, עם מנחת הטלוויזיה צופית גרנט. עשרות תושבי המועצה האזורית הר חברון הקשיבו לסיפורה המרגש על ילדותה הקשה של גרנט בצל גירושי הוריה, על הפגיעות הקשות שעברה כילדה, ועד נישואיה לשולי רנד שחגגו זה עתה שנת נישואים.

צפו בריאיון עם צופית גרנט:

"עוד קומה בבניין הקהילתי של היישובים שלנו"

בהמשך הערב העלו המשתתפים רעיונות על יוזמות קהילתיות ייחודיות ביישובים השונים ברחבי המועצה. ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי אמר באירוע: "הערב המקסים הזה היה יריית פתיחה לעוד קומה בבניין הקהילתי של היישובים שלנו. היישובים בהר חברון מאופיינים בקהילתיות חזקה וראינו עדות לכך ביוזמות המקסימות שהתושבים העלו, החל מפיתוח שירותים בתוך היישובים, דרך חשיבה על הפרטים בקהילות ועד לשיתופי פעולה בין היישובים". 

צופית גרנט ושולי רנד

צופית גרנט ושולי רנד צילום: חברת  יוני צור הפקות שמתמחה בהפקות לציבור הדתי חרדי

הריאיון של גרנט לכיפה בהשקת הסדרה 'אבודים'

בהשקת הסדרה שלה 'אבודים' שמשודרת ברשת 13 סיפרה גרנט לכיפה על הסיפורים הקשים אליהם היא נחשפת בצילומי הסדרה: "כשאת עובדת מתוך חזון ורצון להיטיב הנפש שותפה, אפשר להיכנס למקומות הכי חשוכים אבל את בעצם נכנסת עם פנס, את באה להאיר ולמצוא אבדה בנפש, את באה לעשות את הדבר הכי חשוב, להציל לאנשים את שאריות החלום ולשנות את הסיפור שלהם".

על רגעי הפחד שהיו בעת צילומי הסדרה אמרה גרנט: "אנחנו מעולם לא ויתרנו על סיפור אבל זה לא אומר שלא היו רגעים של ייאוש מאוד גדול כי זה הלך מאוד קשה, עוד פניות ועוד בדיקות במשך 5 שנים, בסופו של דבר הלכנו עם הדרך שלנו עד הסוף וקרו לנו ניסים".