צופית גרנט מופתעת: "אי אפשר לספור את כמות התגובות"

בעקבות שני הפרקים הראשונים של העונה החדשה של 'אבודים', מגישת התכנית לא הסתירה את התרגשותה מכמות התגובות שמגיעות אליה: "שבועות מאוד מיוחדים אני עוברת סביב העלייה של התכנית. אם פה התרגשתם, פה הלב הולך להתפוצץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/22 09:36 כו בחשון התשפג

צופית גרנט מופתעת: "אי אפשר לספור את כמות התגובות"
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

המגישה והשחקנית צופית גרנט חזרה למסך עם העונה החדשה של הסדרה אבודים, שעלתה בשבוע שעבר ברשת 13. בתחילת העונה, צופית חוזרת לסיפור חטיפתה של אסתר במרוקו, בתה של מרי, ששלושה מילדיה אותרו בעונות הקודמות. בעקבות שני הפרקים ששודרו, המגישה שיתפה את עוקביה באינסטגרם על התרגשותה מכמות התגובות החמות שהיא מקבלת.

"שבועות מאוד מאוד מיוחדים אני עוברת סביב העלייה של התכנית, בתוך התהליך בחודשים האחרונים. מאז ששודרו שתי התכניות, אי אפשר לספור את כמות התגובות שמגיעות אליי של הזדהות, התרגשות וכאב", שיתפה גרנט.

צופית רמזה כי בפרקים הבאים המתח סביב סיפור חטיפתה של אסתר יעלה שלב: "אחת השאלות ששואלים: אז מתי זה ממשיך? מתי נראה את אסתר? אסתר נמצאת? יש אסתר? איזה מין אסתר? חכו, יום ראשון ויום שני אחרי החדשות בערוץ 13, זה חוזר ובגדול ויש למה לחכות. אם פה התרגשתם, פה הלב הולך להתפוצץ".

צופית גרנט בראיון לכיפה

את נחשפת באבודים לסיפורים כל כך קשים, איך את מצליחה לשמור על הנפש?

כשאת עובדת מתוך חזון ורצון להיטיב הנפש שותפה, אפשר להיכנס למקומות הכי חשוכים אבל את בעצם נכנסת עם פנס, את באה להאיר ולמצוא אבדה בנפש, את באה לעשות את הדבר הכי חשוב, להציל לאנשים את שאריות החלום ולשנות את הסיפור שלהם.

היו רגעים שפחדת?

אנחנו מעולם לא ויתרנו על סיפור אבל זה לא אומר שלא היו רגעים של ייאוש מאוד גדול כי זה הלך מאוד קשה, עוד פניות ועוד בדיקות במשך 5 שנים, בסופו של דבר הלכנו עם הדרך שלנו עד הסוף וקרו לנו ניסים. 

עד מתי תמשיכי באבודים? 

כל זמן שירצו אותי ויתאפשר לי ושהגוף שלי יצליח כי זה מסעות מאוד קשים, אני לא ארפה.