יש גם סרוגה בפנים: ענקית ההייטק הישראלית ברצף מינויים חדשים

בשנה וחצי האחרונות רכשה חברת 'Priority' חמש חברות בתחומים שונים ביותר מ-400 מיליון שקלים מה שהופך אותה לשחקנית הגדולה ביותר בתחום ניהול העסקים והארגונים בישראל | בין המינויים: חמדת כהן שרגא מונתה ל-VP R&D

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 12:09 כז בחשון התשפג

יש גם סרוגה בפנים: ענקית ההייטק הישראלית ברצף מינויים חדשים
צילום: אלן צ'פלסקי

ענקית ההייטק הישראלית, "Priority", המפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי, פותחת את היום (ב') עם רצף מינויים בחברה: חמדת כהן שרגא מונתה ל-VP R&D, ליאור ברט מונה ל-CTO וזיו בן צבי ל-CRO של החברה. רצף המינויים מגיע אחרי צמיחה משמעותית של החברה בשנה וחצי האחרונות, בה רכשו חמש חברות ביותר מ-400 מיליון שקלים.

במסגרת תפקידה כ- VP R&D, תנהל כהן שרגא את כל פעילות הפיתוח ובדיקות המוצר ב-Priority, כולל עבור פתרון ה-Cloud ERP  המתקדם של החברה והפתרונות החדשים לניהול העסקים בענן בתחום הקמעונאות. כהן שרגא תחליף את ליאור ברט שיעבור לכהן כ-CTO החברה אחרי למעלה מ-8 שנים בתפקיד. זיו בן צבי בתפקידו כ-CRO, יהיה אחראי על הפעילות העסקית הגלובלית של החברה וההמשך התרחבותה.

לחמדת כהן שרגא (44) מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה ובניהול גופי פיתוח בחברות סטארט-אפ לצד חברות ענק, במגוון תחומים שונים וביניהם: סייבר, פינטק, אינטרנט, פרסום ובריאות.
זיו בן צבי (51) מצטרף ל-Priority לאחר שמילא תפקידי מנהיגות בכירים ב-Ex Libris וב-NICE Systems. בעברו מילא תפקידי ניהול מכירות שונים בתעשייה האווירית לישראל (תע"א).

"בטוחה שנדהר ביחד קדימה"

עם כניסתה לתפקיד אמרה חמדת כהן שרגא כי היא מתרגשת להצטרף ל-Priority כסמנכ"לית מחקר ופיתוח: "Priority הינה חברה גלובלית מצליחה שמוכיחה שנה אחרי שנה שעבודה מאומצת ומושקעת מביאה תוצאות. אני מביאה איתי ניסיון רב שנים בטכנולוגיה, בבניית צוותי פיתוח ובהובלת מצוינות ואיכות. פגשתי ב- Priorityאנשים מצוינים ומוצר מעולה ואני בטוחה שנדהר ביחד קדימה".

מנכ"ל Priority שגיב גרינשפן, הוסיף: "שורת מינויים זו היא תוצאה נוספת של הצמיחה וההתרחבות שלנו. אני שמח לצרף אלינו את חמדת ואת זיו כתוספת כוח משמעותית עבור Priority. אני סמוך כי יובילו אותנו למחוזות חדשים בעולם ויסייעו לשיפור ודיוק המוצר שלנו. אני מאחל לכולם הרבה בהצלחה ובטוח שיביאו לתוצאות מצוינות".