המחווה ששרה נתניהו ואילה בן גביר לא ישכחו

בשבוע בעבר התפרסם בארץ נהדרת מערכון שחיקה את מפגשן של נשות ראשי הקואליציה ועורר סערה. לפני השבת הגיעה בתגובה, מחווה של נשים ברחבי הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/22 18:42 כה בחשון התשפג

המחווה ששרה נתניהו ואילה בן גביר לא ישכחו
המערכון המדובר, צילום: ליאור בורג

סערת המערכון בארץ נהדרת: בשבוע שעבר סערה הרשת לאחר שמערכון ארץ נהדרת צחק על המפגש של נשות ראשי הקואליציה. לפני שבת הגיעה תגובתן של נשים רבות ברחבי הארץ שאספו כסף על מנת לשלוח להן משלוחים מתוקי ופרחים.

המשלוחים

המשלוחים צילום: ללא

התארגנות הנשים למחווה לנשות ראשי הקואליציה

"השבוע היינו עדות לשפיכות דמים של אחיותינו היקרות, נשות ראשי הקואליציה (במערכון הבוטה והדוחה בארץ נהדרת)". נכתב בקבוצה שנפתחה באפליקציית פיי בוקס על מנת לאסוף את הכספים. "מאחר והן אינן פוליטיקאיות, כל שנותר היה למושב הליצים הלאומי לעשות הוא להשפיל ולזלזל בהן בצורה הכי מחפיצה ומבזה שיש. אנו, קבוצת נשים שלא יכולות לשתוק על כך וכואבות את המעשה מאוד, מתארגנות להביע להן את אהבתנו ותמיכתנו בהן במשלוח לקראת שבת" נכתב.

המשלוחים שנשלחו 

ואכן, לפני שבת קיבלו נשות ראשי הקואליציה את המגשים והפרחים שעליהם נכתב: "לאחיותנו נשות ראשי הקואליציה העתידית. משהו קטן להביע את הערכתנו לכן, ולשלוח כוחות בימים בהם התקשורת מתנגחת בכן בצורה מכוערת ובזויה רק על מנת להחליש את בני זוגכן. כולנו אתכן, מעריכות את הנשיאה שלכן בעול הקשה הזה. באהבה, נשות ישראל.