ליהיא לפיד מאיימת לתבוע רב שטען כי היא מאמינה בישו

רעיית אשת ראש הממשלה שיגרה מכתב לפני תביעה נגד רב שהפיץ סרטון בו הוא טוען כי היא מאמינה בישו ומשתייכת לאוכלוסיית 'יהודים משיחיים': "הפכת את השקר שפרסמת לאמין לכאורה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 17/11/22 11:37 כג בחשון התשפג

ליהיא לפיד מאיימת לתבוע רב שטען כי היא מאמינה בישו
ליהיא לפיד, צילום: באדיבות המצולמת

אשת ראש הממשלה היוצא, ליהיא לפיד, שיגרה מכתב התראה לפני תביעה נגד רב, בעקבות סרטון שהפיץ בו טען כי מאמינה בישו והיא 'נוצריה עברית' או שייכת לאוכלוסיית 'יהודים משיחיים', כך על פי פרסום של 'ישראל היום'.

על פי הדיווח, לפיד דרשה במכתבה פיצוי של 100 אלף שקלים מהרב על דבריו, ובנוסף עליו יהיה למחוק הסרטון ולפרסם התנצלות בעמוד היוטיוב והטוויטר שלו, טרם היא תגיש נגדו תביעת דיבה ללא הגבלת סכום הפיצוי הכספי.

הווידאו שפרסמת הוא מלאכת מחשבת של טוויית קונספירציה זדונית

"הווידאו שפרסמת בערוץ היוטיוב שלך, ושזכה לכמעט 30,000 צפיות, הוא מלאכת מחשבת של טוויית קונספירציה זדונית, נטולת בסיס. באמצעים ויזואליים וטקסטואליים ביקשת לייצר רושם מטעה כאילו אותו מר מלספין הוא אדם 'בכיר מאוד' שגם 'קרוב מאוד' לראש הממשלה לפיד, כאילו הוא 'הודה' כי גב' לפיד היא 'יהודית משיחית', כאילו יש 'ראיות' התומכות בכך, והצגת את עצמך כמי ש-'ידע' ו-'יודע' פרטים - באופן שהפך את השקר שפרסמת לאמין לכאורה'", נכתב במכתב לפני התביעה.

ח"כ יאיר לפיד ואשתו ליהיא לפיד

יאיר לפיד ואשתו ליהיא לפיד צילום: פלאש 90, תומר נויברג

בנוסף, לפיד שיגרה באמצעות עורכי דינה מכתב התראה לפני הליכי תביעת לשון הרע נגד צייצן טוויטר טען שהגברת לפיד היא נוצרייה וערך תמונה שלה באופן שקרי עם שרשרת צלב. לצד מחיקת הפרסומים לפיד דורשת מאותו צייצן פיצוי בסך 10,000 שקלים.