"בלי פוזה ורעש": הביקור המרגש של נועה קירל אחרי הטקס הנוצץ

מיכל גלר, שבתה מאושפזת בבית החולים לילדים ספרא תל השומר, סיפרה על הביקור המפתיע של נועה קירל אחרי טקס ה-MTV: "מטר חמישים וחמש של מתיקות ולב ענק, בלי פוזה, בלי ליווי צלמים, בלי רעש בשקט"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 17/11/22 11:54 כג בחשון התשפג

"בלי פוזה ורעש": הביקור המרגש של נועה קירל אחרי הטקס הנוצץ
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מרגש: נועה קירל היא כבר מזמן לא רק זמרת אהובה, הכוכבת הצעירה הפכה לזמרת הפופ הגדולה ביותר בישראל אי פעם, עם עוד ועוד הופעות בלתי נשכחות ושבירת שיאים בגיל צעיר במיוחד. ביום שלישי האחרון, זכתה בפעם החמישית בפרס האומן המקומי בטקס פרסי MTV אירופה (EMA). מיכל גלר, אמה של רעיה המאושפזת בבית החולים לילדים ספרא תל השומר, שיתפה פוסט בפייסבוק בו סיפרה על הביקור המרגש של קירל עם בתה, ישר אחרי שחזרה לארץ.

"אמנית ישראלית בין לאומית, שלפני יומיים הלכה על השטיח האדום בפרסי ה MTV מול זרקורי וצלמי התעשייה. ירדה מהמטוס, הלכה לצחצח שיניים בבית ונסעה לבית החולים לילדים ספרא תל השומר כדי לשמח עלמה צעירה שהיא במקרה הבת שלי. מטר חמישים וחמש (הגזמתי למעלה) של מתיקות ולב ענק ענק.בלי פוזה, בלי ליווי צלמים, בלי רעש בשקט בשקט", כתבה אמה של רעיה.

הגעת עם הלב הגדול שלך והחיוך המתוק הזה

גלר ביקשה מקוראי הפוסט שהמסר שלה יגיע לזמרת המפורסמת: "אני מבקשת מכל מי שמכיר את נועה קירל ויכול להעביר לה את הודעה בשמי: נועה, רציתי לומר לך שהמדרגה הגבוהה ביותר ביהדות שאדם יכול להגיע אליה ,היא השמחה. היא גבוהה מכל המעלות. היא נעלה מכל הנעלות. היא בוראת מלאכים בשמיים והיא חביבה ביותר מתחת לכיסא הכבוד".

בסיום דבריה, הודתה האם לקירל על הביקור המרגש: "אתמול, לא הרבה זמן לפני שהגעת, נפטרה ילדה מתוקה מאוד במחלקה, שהייתה עם רעיה בחדר בשבוע שעבר. שימחת וייבשת הרבה דמעות שהיו שם אותו היום. ואת, לא ידעת, פשוט הגעת עם הלב הגדול שלך והחיוך המתוק הזה. אז תדעי לך שאני מודה לך על זה. תודה עלייך.  תהיו נועה. באמת אשמח אם מי מהחברים שלי כאן יכול להעביר את המילים שלי לנועה, וגם נשיקה אם אפשר".