אחרי ח"י שנים: יו"ר ועד עובדים חדש לחברת החשמל

יהודה גן-אל הוא יו"ר וועד העובדים החדש של חברת החשמל: "אנו בעיצומה של יישום הרפורמה, אני סמוך ובטוח שלאחריה עובדי חברת החשמל ומנהליה יובילו את החברה לפסגות חדשות" 

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/11/22 12:38 כב בחשון התשפג

אחרי ח"י שנים: יו"ר ועד עובדים חדש לחברת החשמל
יהודה גן-אל, צילום: יח"צ

אתמול (ג') נערכו בחירות ליו"ר וועד עובדי חברת החשמל. בהצבעה שנערכה נבחר פה אחד יהודה גן-אל, שעד היום שימש בתפקיד ממלא מקום. יהודה הוא יו"ר וועד העובדים הארצי של חברת החשמל.

יהודה יחליף בתפקיד את מיקו צרפתי אשר פרש לגמלאות והיה יו"ר הוועד משנת 2004 ועד החודש סך הכל כיהן מיקו בתפקיד 18 שנה. יהודה הוא חבר מזכירות ארצית משנת 2016. החל את דרכו בחטיבת היצור בתחנת הכוח אשכול. הוא נשוי ואב ל 4 הוא בעל 2 תארים אקדמיים תואר ראשון בניהול ותואר שני במנהל עסקים.

"חברת החשמל נמצאת בתקופה מאתגרת"

גן-אל הודה לחבריו על האמון ואמר כי הוא "מבין את האחריות העצומה שמוטלת על כתפיי כלפי חברת החשמל ועובדיה". לדבריו, "חברת החשמל נמצאת בתקופה מאתגרת אנו בעיצומה של יישום הרפורמה, אני סמוך ובטוח שלאחריה עובדי חברת החשמל ומנהליה יובילו את החברה לפסגות חדשות. נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לתושבי מדינת ישראל".

על קודמו, מיקו צרפתי, אמר: "זכויותיו של מיקו בוועד העובדים הן עצומות. אני מבטיח שנמשיך את דרך העשייה למען העובדים ביתר שאת. אני מבקש  להודות ליו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד על הבעת האמון ועל התמיכה אותה אנו מקבלים מההסתדרות בראשותו. אני רוצה להביע את הערכתי לעובדי החברה ומנהליה ולאחל בהצלחה למנכ"ל החברה, מאיר שפיגלר, עם כניסתו לתפקיד. אני בטוח ששיתוף הפעולה בנינו יוביל להצלחת החברה וזאת לטובת אזרחי המדינה".