חנן בן ארי בהופעת פרידה מאחיו הקצין המצטיין שמסיים תפקיד

סא"ל ד"ר עמיחי בן ארי מסיים בקרוב את תפקידו כמפקד גדוד הסיור של חטיבת המילואים "אלכסנדרוני". האח הצעיר והמצליח הגיע לשמח את החיילים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/22 22:07 כ בחשון התשפג

חנן בן ארי בהופעת פרידה מאחיו הקצין המצטיין שמסיים תפקיד
ארכיון, צילום: Yossi Aloni/Flash90

אל גזרת יהודה, גוש עציון-הר חברון, הגיעו בימים האחרונים לוחמי המילואים מחטיבת אלכסנדרוני, ואליהם יצטרפו בקרוב גם לוחמי הגדס"ר של החטיבה שנמצאים באימון לקראת תעסוקה מבצעית. 

סא"ל עמיחי בן-ארי בן ה-44 הוא מפקד הגדס"ר ובקרוב הוא מסיים את תפקידו. אחיו הזמר המצליח חנן, הגיע הערב (ב') לעשות שמח ללוחמי המילואים של אחיו שנפרדים ממפקדם הנערץ. 

עמיחי וחנן, הם האחיינים של ד"ר מיכאל בן ארי, שפירגן גם הוא עם ציוץ בטוויטר: "סא״ל ד״ר עמיחי בן ארי, מגיבור מלחמת לבנון השניה, מסיים אחרי ארבע שנים תפקיד מג״ד, וחנן האח הקטן מגיע להפתיע אותו ואת הגדוד. סבא חנניה מחייך מלמעלה".

מלחמת לבנון השניה: אות הצטיינות למ"פ שהודח והוחזר

לוחמי הפלוגה שעליה פיקד עמיחי בן ארי, חיסלו במהלך מלחמת לבנון השניה מחבלים  רבים ופוצצו מאות טילי קטיושה. לקראת הכניסה לשטח לבנון דרש בן ארי לקבל נתונים מודיעיניים ולקבל מידע על כוחות חילוץ. המח"ט השיב לבן ארי, אז קצין בדרגת סרן, שיקבל פתרונות תוך כדי תנועה. בן-ארי סירב לבצע את המשימה וטען כי אלו דברים שיש לפתור בטרם יציאה לקרב, ולא במהלכו.

בהמשך החליט המח"ט להדיח את בן ארי מתפקידו, דבר שהשתנה רק בזכות התערבות של קצינים בחטיבה, ולבסוף הוחזר בן ארי לתפקידו. לאחר שנמצאו הפתרונות הדרושים למשימה שהוטלה על הפלוגה, נכנסה הפלוגה ללבנון בפיקודו של בן ארי. הדברים פורסמו במעריב בחודש מרצ 2007. 

על כך ועל קיבל בן ארי אות הצטיינות מאלוף פיקוד הצפון לקראת יום העצמאות באותה שנה.

חנן בן ארי חולם כמו יוסף: