הפובליציסטית הימנית משווה את סמוטריץ' לבנט: "מזכיר נשכחות"

עירית לינור כתבה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט חריף נגד יו"ר הציונות הדתית ותומכיו, שדורשים את כניסתו למשרד ממשלתי גדול: "עוד יש לו לאן לגדול לפני שתהיה לו סיבה להיעלב שלא קיבל את הביטחון או האוצר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/11/22 18:15 כ בחשון התשפג

הפובליציסטית הימנית משווה את סמוטריץ' לבנט: "מזכיר נשכחות"
בנט וסמוטריץ' בימים עברו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, חשב שהקמת הממשלה בראשות תחל ותסיים בפרק זמן קצר ועד להשבעת הכנסת מחר. פחות מיממה להשבעה והמרחק של נתניהו מיו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ו-14 המנדטים שלו - עדיין גדול, זאת על רקע המחלוקת בדבר חלוקת התיקים למפלגה השלישית בגודלה בכנסת. העיתונאית והפובליציסטית עירית לינור, פרסמה הערב (ב') בחשבון הפייסבוק שלה, פוסט חריף נגד התנהלותם של סמוטריץ' ותומכיו, ואף השוותה אותו ליו"ר ימינה לשעבר, נפתלי בנט.

"זה ממש לא בסדר"

לינור פתחה וכתבה: "רבים וטובים באים לתבוע את עלבונו של בצלאל סמוטריץ', שכביכול לא נמצא ראוי למלא תפקיד שר אוצר או שר ביטחון בממשלה החדשה, וזה ממש לא בסדר".

לינור הזכירה לקוראיה: "אלה קולות שנשמעו גם כאשר בנט נעלב כשלא קיבל תיקים שלדעתו הלמו את מידותיו - ומקורם היה בנט עצמו. לתחושתי הקמפיין שסמוטריץ' מנהל קולני ופומבי מדי. ומזכיר נשכחות. סמוטריץ' הוא איש מוכשר מאוד, אבל צעיר, ועוד יש לו לאן לגדול לפני שתהיה לו סיבה להיעלב שלא קיבל את תיק הביטחון או האוצר".

"שני הסיפורים הללו לא נגמרו טוב"

לסיום כתבה, אולי במעט זלזול, כי הטענות של "הימין-שמימין-לימין" ידועות והוסיפה כי חלקן אף נכונות. "אבל מוכר גם הסיפור הנושן של כוכב מהימין האמיתי שאצה לו הדרך, כי בעיני עצמו היה איכותי וצודק יותר מכולם. ומוכר גם הסיפור על הימין שהיה כל כך אידיאולוגי עד שמאס בפשרות. שני הסיפורים הללו לא נגמרו טוב. לא לימין, ולא לכוכב".