פרשן הארץ בן ה-72 מחפש שותף לאתגר קשוח

יוסי מלמן, זוכה פרס סוקולוב לעיתונות והפרשן לענייני מודיעין וביטחון בעיתון הארץ, פרסם הודעה מפתיעה בה כתב כי הוא מחפש שותפים לריצת שביל ישראל תוך חודש בלבד: "הגיל והיכולת לא חשובים, פנו בפרטי או במייל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/22 22:17 יח בחשון התשפג

פרשן הארץ בן ה-72 מחפש שותף לאתגר קשוח
מכתש רמון. גם בו יעבור מלמן, צילום: Hadas Parush/Flash90

שביל ישראל, השביל שחוצה את המדינה, מונה לא פחות מ-1,040 קילומטרים. השביל מהווה אתגר לחבר'ה צעירים לפני או אחרי צבא שיוצאים למסע של כמה חודשים בשבילי הארץ. אלא שלא רק הם נמשכים לאתגר: שימו לב למשוכה הרצינית שיוסי מלמן, הפרשן המודיעיני והביטחוני של הארץ, מתכנן לעצמו ומחפש לה שותפים.

"הלוגיסטיקה עליי"

ברשת הטוויטר כתב מלמן בן ה-72: "אני מחפש שותפים לרוץ באמצע דצמבר את שביל ישראל ברצף. הגיל והיכולת לא חשובים ובלבד שנרוץ יחד. אני בן 72 וקצב סביר יהיה 7 דקות לקילומטר. יהיו קטעים שנלך. תקוותי לסיים בחודש. ממוצע של 30 קילומטר ליום. הלוגיסטיקה עליי. למי שזה מעניין אותו פנו בפרטי או במייל".

מלמן, נולד בסוף שנת 1950 והוא נחשב לאחד העיתונאים הוותיקים בישראל.  הוא זכה לכבוד ולטראפיק רב לפני כשנתיים, עת צייץ נשיא ארצות הברית דאז דונלד טראמפ מחדש את ציוציו של מלמן בעברית ובאנגלית על חיסול ראש תוכנית הגרעין האיראנית מוחסן פח'רי-זאדה.