"הלילה אחגוג חמש שנות נישואין לאדם מת": הטיפ הכואב של יעל שבח

האלמנה הסרוגה יעל שבח שאיבדה את בעלה הרב רזיאל בפיגוע על יד ביתם, משתפת את העוקבים בטיפ חריג ומודיעה כי תחגוג יום נישואין למרות המוות

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/22 14:28 יד בחשון התשפג

"הלילה אחגוג חמש שנות נישואין לאדם מת": הטיפ הכואב של יעל שבח
יעל שבח, צילום: באדיבות המצולם

האלמנה יעל שבח הפכה לשם מוכר אחרי הרצח הטראגי של בעלה הרב רזיאל שבח הי"ד והחשבונות שלה ברשתות החברתיות הפכו לפופולאריים, שם היא משתפת בחייה האישיים, בהתמודדות ומפרסמת טיפים מחזקים.

היום הפתיעה שבח את העוקבים הרבים בטוויטר וכתבה: "היום בלילה אחגוג חמש שנות נישואין לאדם מת ושש עשרה שנים להיותי גברת שבח. קחו טיפ אחד בינתיים, השאר בערב: לִמדו מאלמנים אהבה מהי".

"תחושה של דם": יעל שבח מזועזעת מהשחתת האנדרטה של רזיאל הי"ד

לפני מספר חודשים אלמונים השחיתו את האנדרטה לזכר הרב רזיאל, יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל,  לאנדרטה ואמרה: "התעוררנו  וגילינו את האנדרטה מחוללת לחלוטין. מישהו ריסס עם צבע אדום שקשה להתעלם מהתחושה של הצבע המטפטף למטה ונותן תחושה של דם. תחושה שמציפה מחדש את כל אירועי העבר. עם כל זה, ועם כל הכאב, אנחנו זוכרים שאנחנו עדיין כאן ונמשיך להיות כאן ללא פחד. אנחנו נמשיך לשים להם את האצבע בעין הזאת, וננקה את האנדרטה ונשפר את המקום על אפם ועל חמתם של המחבלים".

"אנחנו רואים בחומרה את השחתת האנדרטה לזכרו של הרב שבח", אמר יוסי דגן עם הגעתו למקום. "מדובר בפשע מזעזע שהוא לא רק עוד מעשה ונדליזם, אלא מטרתו לערער את תחושת הביטחון של אזרחי השומרון והתיישבות כולה. אנו מצפים ממערכת הביטחון לטפל באירוע בחומרה רבה וביד קשה, על מנת למגר תופעות דומות, וכן לפעול להשבת השקט הביטחוני לאזור".