"מה לי ולמהללות שהידים": מגישת הטלוויזיה תקפה את בל"ד וחטפה

לאחר שהשמאל הישראלי חטף מכה קשה מאוד בבחירות האחרונות ומפלגת מרצ לא עברה את אחוז החסימה, חלקים ממנו בחשבון נפש. אשת הטלויזיה עינב גלילי תהתה מה לה ולבל"ד וחטפה ברשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/22 21:19 יא בחשון התשפג

"מה לי ולמהללות שהידים": מגישת הטלוויזיה תקפה את בל"ד וחטפה
תוכנית טלויזיה, צילום: shutterstock

חשבון הנפש בשמאל נמשך: בבחירות האחרונות השמאל הישראלי חטף מכה כשמרצ לא עברה את אחוז החסימה וגם מפלגת העבודה עברה רק בקושי. לאחר שראשי המפלגות בגוש שולפים את הסכינים ומאשימים אחד את השני במפלה, נראה כי גם הבוחרים עצמם מנסים להבין מה עשו שם לא נכון.

"אולי נפסיק לקשקש על גוש מרכז-שמאל וערבים"

אשת הטלויזיה והסטיריקנית עינב גלילי, הזכורה מהתוכנית 'גב האומה' פרסמה לפני יומיים ציוץ בטוויטר בו היא מתנגדת ל"שקר" לדבריה בכך שמחשיבים את גוש השמאל ביחד עם הערבים: "אולי נפסיק לקשקש על גוש "מרכז-שמאל וערבים". מגדירה את עצמי, כמו רבים, כשמאל ציוני: רוצה מאד פשרה והגינות, מבינה היטב את הסכנות והאיומים. מה לי ולבל"ד או למהללות שהידים מחד"ש-תע"ל" כתבה גלילי ויצרה סערת רשת.

הציוץ שהתחיל את הכל:

גולשים רבים הגיבו לה בביקורת על הדברים ואף תקפו אותה במילים קשות: "מפיך שמאל ציוני נשמע גזעני להפליא" כתב אחד המגיבים, "גברתי, אם הייתה לך היכולת להבין את המציאות הדמוגרפית והפוליטית בארץ היית מבינה שאת צריכה את הערבים הרבה (אבל הרבה) יותר ממה שהם צריכים אותך. את יכולה לחזור לבדיחות הדלוחות שלך עכשיו" כתב אחר. וכך עוד רבים הגיבו לה ויצרו סערת רשת סביב האמירה שלה.

"שמישהו/י יבוא לעמוד במקום שלי כדי שלא נתהפך"

מאוחר יותר הגיבה גלילי למגיבים וכתבה: "שמחה ומודה על התגובות אבל לטובת מגיבים חדשים: אני מכירה את המצע של בל״ד והוא בעיניי מתכון ודאי לטבח הדדי בנוסח יוגוסלביה או רואנדה עד לכינונה הדמוגרפי של מדינה מוסלמית, שדמוקרטיה וזכויות מיעוטים יהיו בה זכרון רחוק. אני בעד הפרדות - בכפוף לבטחון, לשתי מדינות. מוזמנים להמשיך" ולאחר מכן סיכמה את הנושא בהומור: "לפני שזורקים אותי מהשמאל, מהר שמישהו/י יבוא לעמוד במקום שלי כדי שלא נתהפך".