קורין גדעון רומזת ועוקצת: "מבטיחה בבחירות הבאות להיות עם תינוק בן חודשיים"

אושיית האינסטגרם והיולדת הטרייה הגיעה להצביע עם שני ילדיה הקטנים, שיגרה התחייבות לא שגרתית לילד נוסף, ושלחה מסר לפוליטיקאים: "תבטיחו שזה לא יהיה עוד שנה וחצי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/22 11:36 ז בחשון התשפג

קורין גדעון רומזת ועוקצת: "מבטיחה בבחירות הבאות להיות עם תינוק בן חודשיים"
קורין גדעון, צילום: קשת 12

כוכבת האינסטגרם קורין גדעון נוהגת לשתף לא פעם ברגעים מחייה האישיים, והפעם, ברוח יום הבחירות, היא שיתפה תמונה שלה מהקלפי. בתמונה נראית גדעון עם ביתה הקטנה אלונה והתינוק הטרי שלה רפאל אליעזר כשהוא במנשא.

https://www.instagram.com/p/CkaL4Y4tNsY/?utm_source=ig_web_copy_link

לתמונה שהעלתה הוסיפה גדעון עקיצה קטנה לפוליטיקאים, שמובילים אותנו לבחירות כבר בפעם החמישית בתוך כמה שנים. "אני מבטיחה להיות גם בבחירות הבאות עם תינוק בן חודשיים, אם תבטיחו שזה לא יהיה עוד שנה וחצי", כתבה גדעון ורמזה לבנה בן החודשיים, אותו הביאה כאמור לקלפי.

קורין גדעון ויתרה על סימן ההיכר שלה

כזכור, לפני כשבוע חלקה גדעון עם העוקבים שלה את אחת מההחלטות הכי קשות בחייה של בחורה: עיצוב השיער. בפוסט חשוף היא תיארה כי כבר תקופה ארוכה שהיא מחפשת שינוי, ולכן החליטה לוותר על התלתלים המזוהים איתה ולעבור החלקה במספרה.

"בלי התנצלויות, בלי דרמה, פשוט התחשק לי לרענן. אז הקשבתי ללב והלכתי על זה :)", היא כתבה. עבור גדעון מדובר בשינוי של ממש, כיוון שהיא מעולם לא עשתה החלקה, ותמיד תמיד נשארה נאמנה לתלתלים השופעים שלה.