הכתב הפוליטי הוותיק הודיע על פרישה

אריק בנדר, הכתב הפוליטי הוותיק של עיתון מעריב, פורש לאחר 40 שנה של עבודה עיתונאית | עמיתתו לעבודה לשעבר, טל שניידר, כתבה דברי פרידה לכבודו: "מסדרון הכתבים הפוליטיים לא יראה אותו הדבר בלעדיך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/22 21:53 ו בחשון התשפג

הכתב הפוליטי הוותיק הודיע על פרישה
הכנסת, צילום: Hadas Parush/Flash90

הכתב הוותיק פורש: הכתב הפוליטי הוותיק של 'מעריב', אריק בנדר, פורש מעבודתו לאחר 40 שנה בתפקיד, מתוכן 28 שנים בכנסת. עמיתתו לשעבר, העיתונאית והבולגרית טל שניידר, כתב בעמוד הטוויטר שלה דברי פרידה לכבודו פרשיתו של בנדר.

"הערב הוא הערב האחרון של ותיק הכתבים הפוליטיים שלנו, וחבר בכיר בתא כתבי הכנסת, אריק היקר. מחר בבוקר הוא פורש, אחרי 40 שנים של עבודה עיתונאית, מתוכן 28 שנים בכנסת. הוא איתנו החל מן הכנסת ה 14 (או ה 15?), לפי החישוב שלי, 12 מערכות בחירות עם ידע עצום, עומק היסטורי", כתבה שניידר בטוויטר.

צילום: Photo by Flash90

מתבאסת שאריק לא יבוא להשבעת הכנסת ה-25

שניידר הוסיפה וכתבה כי במהלך עבודתו, חשף בנדר סיפורים קשים ממלחמת יום הכיפורים. "חשיפות וסיפורים בלעדיים וכמובן סיפורים אישיים קורעי לב על תקופתו כחייל קרבי במלחמת יום הכיפורים. אריק היקר והאהוב לא ימלא את דפי עיתון ה 2 בנובמבר, כי הוא פורש", כתבה העיתונאית.

"אני מתקשה לעכל את הבשורה על פרישה, ומתבאסת שאריק לא יבוא להשבעת הכנסת ה 25 (15 בנובמבר). מסדרון הכתבים הפוליטיים לא יראה אותו הדבר בלעדיך, אריק האהוב", סיימה שניידר את דברי הפרידה.