התרגשנו: הטריק של ליבי נחימובסקי לרגעים הקשים

האושיה האהובה ליבי נחימובסקי, 'ליבילנד' שידעה בשנה האחרונה רגעים קשים החליטה לשתף את העוקבים הרבים בדרך שלה להתמודד עם רגעים מורכבים, "תמיד התשובה שלי תהיה לא מספיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/22 16:15 ה בחשון התשפג

התרגשנו: הטריק של ליבי נחימובסקי לרגעים הקשים
ליבילנד, צילום: שגב דהן

אושיית האינסטגרם ליבי נחימובסקי, 'ליבילנד' חולקת לא פעם עם עשרות אלפי העוקבים שלה טיפים מגידול הילדים, בעקבות השנה המורכבת שעברה עליה, האושיה החרדית החליטה לשתף אחת ולתמיד איך היא מתמודדת עם רגעים קשים. 

ליבי נחימובסקי: "אני רוצה עוד חיבוקים מהם"

הכל התחיל כשאחת העוקבות שאלה את נחימובסקי, "איך את בימים אלה?" וליבילנד סיפרה: "זה מדהים ומרגש אותי מאוד שרוב ההודעות הן כאלה, שלומי טוב, ברוך ה' השבת התמלאתי באהבה עצומה שהילדים הרעיפו עלי, והם כאלה מתוקים ורגישים. יש לנו קטע כזה בבית של "הטענה" אני אומרת לילדים שאני צריכה "הטענה" ואז אחד מהם או כולם ביחד רצים לחבק אותי. או הפוך, פתאום דודי שואל, "את מוטענת אמא"? תמיד התשובה שלי תהיה "לא מספיק", כי אני רוצה עוד חיבוקים מהם". 

נדהמנו: השמלה שלבשה ליבי נחימובסקי בחתונה

נחימובסקי חגגה בשבוע שעבר  את שמחת נישואי אחותה הקטנה רבקה, התאומה של בלוגרית האוכל שיינא גרשוביץ'.  לרגל המאורע המשמח היא הגיעה לסטודיו של המעצבת ברוריה חריטן (שאחראית על שמלת הכלה של קורין גדעון ועוד הרבה אחרות) כדי לחפש שמלה והתאהבה באחת משמלות הכלה. באמצעות טריק פשוט של צביעת בד שיזמה המעצבת הפכה השמלה ללא פחות ממושלמת. "ברוריה החליטה פשוט לצבוע בשבילי שמלת כלה ושמלת ערב אלגנטית". את הלוק השלימה הסטייליסטית אלכס גידרון עם החגורה והנעליים, כאשר על האיפור והשיער הייתה אחראית טל כלפון.