"מרב מיכאלי": התשובה המפתיעה של סמוטריץ' לשאלת הכתבת

מיטב הפוליטיקאים שהגיעו לאולפני 'חדשות 12' הופתעו עם שאלון טיק טוק שקצת חרג מהפוליטיקה והבחירות. אם עם מי תשב זהבה גלאון לקפה? ומה ייקח סמוטריץ' ממירב מיכאלי.

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/22 11:54 ה בחשון התשפג

"מרב מיכאלי": התשובה המפתיעה של סמוטריץ' לשאלת הכתבת
סמוטריץ' ומיכאלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עד שמערכת הבחירות תגיע לסיומה ביום שלישי ב22:00 בערב, אנחנו צפויים לעוד שלל התבטאויות של פוליטיקאים אחד נגד השני. כשכל מפלגה נואשת לכל מנדט וכל גוש נואש להשיג הכרעה, הם לא יבחלו במילים ואמצעים כדי להשיג את מטרתם. 

צפו בסרטון המלא:

@n12news חובה לראות עד הסוף… ???????? #n12 #רקבטיקטוק #פוליטיקה ♬ צליל מקורי - N12

לכן נעים לראות לפעמים את הפוליטיקאים שלנו מדברים קצת אחרת. הצצה כזאת קיבלנו בעמוד הטיקטוק של 'חדשות 12'. הפוליטיקאים שיצאו מהאולפנים אחרי עוד אמירה, עקיצה או תקיפה של יריביהם נתקלו בכתבת הערוץ שראיינה אותם בצורה קצת שונה מהרגיל וכך קיבלנו הצצה לעוד דברים בחייהם.

אריה דרעי. פסק הדין

אריה דרעי. "שקר וכזב"צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סמוטריץ' ייקח את מיכאלי למורה ללשון

בצלאל סמוטריץ' למשל נשאל איזה פוליטיקאית היה לוקח למורה ללשון של בנו וענה בלי לחשוב פעמיים: "מירב מיכאלי", סמוטריץ' המשיך בסרקסטיות: "ללמוד לדבר דו מגדרי". מיכאלי עצמה התבקשה לספר פרט מפתיע על אחד הפוליטיקאים שפגשה באולפן, שם העסק חזר להיות קצת פוליטי כי אי אפשר בלי, מיכאלי השיבה: "אריה דרעי, הוא היה שותף בממשלת רבין והצביע בעד הסכם אוסלו" דרעי מצידו השיב: "שקר וכזב, התנגדתי להסכמי אוסלו"

איילת שקד נשאלה מי הכי הפתיע אותה בבחירות וענתה: "בן גביר, עושה קמפיין ומצליח לסחוב בוחרים" בן גביר השיב בעליצות: "אני מקווה שגם היא תפתיע אותי בבחירות ותפרוש מהמירוץ".