בחירות 2022

מאמץ אחרון איילת שקד פרסמה את המכתב של בעלה: "היא באמת האישה הכי טובה שאני מכיר"

שרת הפנים שיתפה את המכתב שכתב בעלה בניסיון לקושש עוד קולות אחרונים, "זה לא סתם שאישה צעירה מצפון תל אביב, מגבשת עמדות ימניות מוצקות ומתחברת בנימי נפשה לקהילה שלא גדלה במחיצתה - הציונות הדתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/10/22 14:47 ג בחשון התשפג

איילת שקד פרסמה את המכתב של בעלה: "היא באמת האישה הכי טובה שאני מכיר"
אופיר שקד עם איילת, בתמונה שפרסמה לאחר שחרורו מצה"ל,, צילום: ללא

שרת הפנים איילת שקד הייתה אחת מהדמויות החמות של קמפיין הבחירות לכנסת ה-25. תחילה במנהיגת מפלגת ימינה, בהמשך באיחוד הכוחות עם שר התקשורת יועז הנדל תחת מפלגת הרוח הציונית עד שהגיעה למסגרת הנוכחית, מפלגת הבית היהודי בה התחילה את דרכה הפוליטית לפני למעלה מעשור. 

במאמץ לקושש עוד קולות ולהצליח להתרומם מעל אחוז החסימה, פרסמה היום (ו') שקד בחשבון הפייסבוק שלה מכתב שכתב בעלה, אופיר. בפתח דבריו הוא תיאר את מאבקה של שקד נגד תוכנית ההתנתקות. "2005. חום של אמצע יולי, אישה צעירה, עוד לא בת 30, צועדת בשמש מנתיבות לרצועת עזה. היא לא צעדה לבד. לגופה מנשא ועל המנשא קשור בגאון סרט כתום. במנשא, צמוד אליה תינוק קטן, בן שלושה שבועות בלבד. התינוק, זהו בני בכורי - אורי. האישה הצעירה, אשתי - איילת". 

לא סתם אישה מצפון תל אביב התחברה לציונות הדתית

"התחתנתי עם פטריוטית ישראלית, אבל לא כמוני, כמונו - אוהבת ומקטרת. אלא אוהבת ועושה, רואה עוולות ופועלת לתקנן", עוד הוסיף כי יש לה רק בעיה אחת, היותה לא פופוליסטית. "היא לא תחלק כסף סתם לאנשים לפני בחירות, כי היא מבינה את המשמעות של החוב והגירעון שילדינו יצטרכו לשלם והיא לא תשחרר מחבלים עם דם על הידיים בגלל שיש לחץ ציבורי ותקשורתי. או בשפתה: אתם פשוט עוד לא יודעים מי יהיו הקורבנות של אותם מחבלים משוחררים. לא מעניין אותה לא כוח, לא כבוד ולא כסף - יש לה פשוט דרייב אדיר לשיפור חיינו וחיי ילדינו, כאן בישראל". 

לדבריו, לא רבים בציבור מכירים את יו"ר הבית היהודי ללא פילטרים. "היא באמת האישה הכי טובה שאני מכיר, אוהבת ומכבדת, לא מקובעת ולא מתייגת. זה לא סתם שאישה צעירה מצפון תל אביב, מגבשת עמדות ימניות מוצקות ומתחברת בנימי נפשה לקהילה שלא גדלה במחיצתה - הציונות הדתית". 

"אני רואה איך עולבים בה ומנסים לפגוע בה. לצערי גם קולגות למקצוע, אבל היא תמיד תשמור על שפה מכבדת, תענה לגופו של עניין, תרים את הראש ותמשיך הלאה. היא פמיניסטית, אמיתית אבל, לא כזו שתדרוש אפליה מתקנת או להעלות את הטמפרטורה ברכבת, היא פמיניסטית של דוגמא אישית, של פריצת גבולות. לא שווה כי מגיע לה, שווה כי זו מי שהיא. אני מקווה שבתי ובנות נוספות מסתכלות עליה ומקבלות השראה". את הפוסט חתם בקריאה לבוחר לתת את קולו לאיילת שקד.