שקד מצטרפת לטרנד של נתניהו וקוראת לאחרים להצטרף

לאחר שאשת ראש הממשלה, לא ידעה היכן בעלה שירת בצבא, בנימין נתניהו העלה תמונה שלו על מדים וכתב "אני יודע איפה הייתי בצבא" | שרת הפנים החליטה להצטרף לטרנד, ומיד אחריה הצטרף גם מנכ"ל מועצת יש"ע היוצא

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/22 18:25 א בחשון התשפג

שקד מצטרפת לטרנד של נתניהו וקוראת לאחרים להצטרף
צילום: Ariel Jerozolimski/FLASH90

הראיון שנתנה אשת ראש הממשלה, ליהיא לפיד לרשת 13, הפך לוויראלי ועורר הדים רבים ברשתות החברתיות. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הצטרף לחגיגה, והעלה ציוץ לחשבון הטוויטר הפרטי שלו, ובו מופיעה תמונה שלו מימי שירותו בצבא, עליה כתב: "אני יודע איפה אני הייתי בצבא".

כמה שעות לאחר מכן, שרת הפנים איילת שקד, העלתה גם כן ציוץ לעמוד הטוויטר שלה, בו היא משתפת תמונה שלה משירותה הצבאי, עם הכיתוב "גם אני יודעת איפה הייתי בצבא. קוראת לשאר מנהיגי מפלגות מחנה הימין להצטרף לטרנד".

מי שעוד הצטרף לחגיגה הוא מנכ"ל מועצת יש"ע היוצא, יגאל דילמוני. 

ליהיא לפיד נטשה ראיון  

בראיון לחדשות 13 נשאלה לפיד על השירות הצבאי של בעלה, סוגייה שרודפת את ראש הממשלה בשבועות האחרונים, לפיד אמרה כי בעלה שירת ביחידת הנ"מ אבל החלה לגמגם ונטשה את הראיון מול המצלמות, לפיד התלוננה ליועצי התקשורת שלה ואמרה, "שאלה מטופשת".

אחרי שהקטע הפך לויראלי, כתבה חברת הכנסת גלית דיסטאל מהליכוד בחשבון הטוויטר שלה: "לראות את ליהיא לפיד מאבדת את זה מול המצלמה, בורחת לבכות ליועצים שלה באמצע שידור ומתלוננת בפניהם שהמראיינת באה עם "רוח קרב," רק כי היא שאלה אותה היכן יאיר שירת בצה"ל- ולהעריץ, פשוט להעריץ את כוחות הנפש של שרה נתניהו. אשת הפלדה".