לאחר ניתוק של שנים: צמד הראפרים הנוסטלגי בהופעת איחוד

במהלך הופעה של סאבלימינל, עלה יואב אליאסי על הבמה והשניים הודיעו כי הם מתכוונים לחזור ולהופיע ביחד: "האור והצל שוב מאחדים כוחות" | בחודש שעבר צמד הראפרים התפייס אחרי עשר שנים של נתק וסכסוך

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/22 12:21 א בחשון התשפג

לאחר ניתוק של שנים: צמד הראפרים הנוסטלגי בהופעת איחוד
צילום: משה נחומוביץ

אחרי עשור של נתק: קובי שמעוני הידוע יותר בשם הבמה 'סאבלימינל' הופיע אמש (ג') במועדון הבארבי בתל אביב יחד עם שותפו לשעבר, יואב אליאסי, המוכר בשם 'הצל' בהופעת איחוד מרגשת. "מישהו פה רוצה לראות את הצל איתי על הבמה?"', שאל סאבלימינל את הקהל בהופעה לפני שהצל עלה לבמה.  

הצל

הצל צילום: Sraya Diamant/Flash90

לאחר שעלה על במה וחיבק את שמעוני, שיתף הצל את הקהל בהתלבטות: "תקשיבו, לפני שנתיים פגש אותי מישהו ברחוב, אמר לי 'תגיד מה יהיה עם איזו סולחה עם סאבלימינל?', אמרתי לו 'הסיכוי שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה יותר טוב'. ואנחנו כאן, אח שלי".

התבגרתי והיום אני אדם נטול אגו שיודע להגיד חטאתי

לפני כחודש, צמד הראפרים הנוסטלגי פרסמו ברשתות החברתיות כי לאחר עשר שנים של נתק וסכסוך הם סולחים אחד לשני ומתפייסים. בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, התנצל הצל בפני סאבלימינל על התקופה הקשה.

"בתמונה שני ילדים חברים הכי טובים בני 18 עם חלומות גדולים. קובי אח יקר ישבנו בימים האחרונים ודיברנו מלא צחקנו העלנו זיכרונות וכאב לי לשמוע כמה נפגעת ממני ומהרמיזות שלי שנועדו רק לפגוע בך (הייתי גרושה פגועה עם לב שבור)".



"היום מול כל ישראל חשוב לי לתקן ולהגיד ברור, קובי מעולם לא גנב אותי ולא ניכל אותי ובטח לא ״פירק את המשפחה בשביל כסף״. ההפך הוא הנכון קובי תמיד רק עזר ותמך והשקיע. קובי הילד הוא זה שגרם ליואב הילד להאמין בעצמו ולהתפתח, לימד אותו לעשות ראפ ועשה הכל כדי שיצליחו ביחד וגם כל אחד לחוד ומימן את כל זה מכיסו!"

"אני התבגרתי והיום אני אדם נטול אגו שיודע להגיד חטאתי שיקרתי ליכלכתי טעיתי. מצטער. אני מתגעגע לשני הילדים שבתמונה מאוד ומקווה שנצליח למצוא אותם בתוכינו שוב".