ברקע ההדחה מירי מיכאלי מודה: "הנה לפניכם הכישלון המפואר שלי"

אשת התקשורת נוהגת לשתף את קהל עוקביה ברגעים מחייה האישיים והפעם התייחסה לנושא רגיש במיוחד, סיום תפקידה כחלק מצוות מגישי תוכנית הבוקר: "מבטיחה לעדכן ממש בקרוב על הצעד הבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/22 15:51 כט בתשרי התשפג

מירי מיכאלי מודה: "הנה לפניכם הכישלון המפואר שלי"
מירי מיכאלי , צילום: ללא

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי הגישה בשנה האחרונה את תוכנית הבוקר של רשת 13 לצד צביקה הדר ורותם ישראל. לאחר שאתמול נודע כי בהנהלת הערוץ החליטו להחליף את שלושת המנחים ולהביא במקומם את גאולה אבן, מיכאלי מגיבה לראשונה לחדשות המרעישות. 

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היום (ב') התייחסה לפרידה מתפקידה בשנה האחרונה. "כולם אוהבים לספר על כשלונות אחרי שטיפסו בחזרה לפסגה ('השנה הקשה בחיי, ואיך יצאתי ממנה אל האור'). לא הפעם, לא אני. הנה הוא לפניכם, כישלון מפואר, כן, גם זה קורה, וזהו אחד שאני דווקא מתגאה בו במיוחד. בחודשים האחרונים עבדנו קשה כדי להביא את הסיפורים המעניינים ביותר אל המסך, את כל מה שאתם חייבים לדעת בכל בוקר וגם - את עצמנו". 

"אני עדיין לא נחה לרגע"

מיכאלי, אמא לשלושה ילדים קטנים, שיתפה כי לא תמיד קל להגיע מוקדם כל כך לעבודה בכל בוקר, אחרי מעט מדי שעות שינה. "אבל התעוררתי בכל בוקר בשמחה, מתוך הכרה בזכות שניתנה לי, לפתוח את היום אתכם, הצופים הנאמנים והאהובים שלי. ומתוך הסיטואציה הזו דווקא אני מרגישה צורך לכתוב לכם, כדי שאולי תוכלו לקחת משהו מזה לחיים שלכם ברגעים מאתגרים". 

לדבריה, היא יודעת כי כדי להצליח חייבים להיכשל. "זה חלק קריטי בדרך לצמיחה. אבל לא חייבים לסבול מזה. סבל לא חייב להיות תוצאה של כישלון, זה עניין של בחירה. מה כן חייב להגיע? למידה, התקדמות, הסתכלות הלאה ומטרות חדשות ומרגשות. גיליתי שברגע שדלת נסגרת, דלתות אחרות נפתחות". 

"מאחלת הצלחה ענקית לגאולה אבן המצוינת"

העיתונאית לא התעלמה מהעתיד הצפוי לה, והודיעה כי בינתיים היא מתכוונת לפגוש את הצופים בכל בוקר כרגיל. "במקביל, אני לא נחה לרגע, משום שלהיות אשת חדשות זה לא רק מקצוע, זאת תעודת זהות. מבטיחה לעדכן ממש בקרוב על הצעד הבא. מי יודע, אולי זו תהיה הצלחה מסחררת". לסיום, היא איחלה בהצלחה למחליפה העתידה להיכנס במקומה, גאולה אבן שהתפטרה לאחרונה מהתאגיד. "הרשו לי לאחל הצלחה ענקית לגאולה אבן המצויינת, שהחל מהשנה האזרחית החדשה, כך פורסם, תנחה את העולם הבוקר. אני בטוח אצפה בה".