לא זיהינו הלם: קורין גדעון ויתרה על סימן ההיכר שלה

מגישת הטלוויזיה לשעבר ואושיית הרשת הדהימה את המוני העוקבים עם תיעוד של המהפך שהחליטה לעבור, "כבר תקופה אני מרגישה שאני צריכה שינוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/22 15:08 כט בתשרי התשפג

הלם: קורין גדעון ויתרה על סימן ההיכר שלה
קורין גדעון, צילום: מעמוד האינסטגרם של קורין גדעון

כוכבת האינסטגרם קורין גדעון נוהגת לשתף לא פעם ברגעים מחייה האישיים, והפעם היא חלקה עם העוקבים את אחת מההחלטות הכי קשות בחייה של בחורה: עיצוב השיער. בפוסט חשוף היא תיארה כי כבר תקופה ארוכה שהיא מחפשת שינוי, ולכן החליטה לוותר על התלתלים המזוהים איתה ולעבור החלקה במספרה. 

"בלי התנצלויות, בלי דרמה, פשוט התחשק לי לרענן. אז הקשבתי ללב והלכתי על זה:)". עבור גדעון מדובר בשינוי של ממש, כיוון שהיא מעולם לא עשתה החלקה, ותמיד תמיד נשארה נאמנה לתלתלים השופעים שלה. 

קורין גדעון מרגשת: "לא הייתי יכולה לבחור מישהו יותר טוב"

גדעון, שרק לאחרונה ילדה את בנה השני רפאל אליעזר, אח לאלונה הקטנה, לא הייתה יכולה להגיש לבעלה חילי סורוצקין עוגה כי הוא נולד ביום כיפור. במקום זה היא כתבה לו כמה מילים חמות ושיתפה תמונה של חילי שהגיע מבית דתי כשהוא עוטה קיטל לכבוד תפילות יום כיפור.

קורין גדעון מרגשת: "לא הייתי יכולה לבחור מישהו יותר טוב"

גדעון ברכה את בעלה: "כל החיים חיפשתי אביר על סוס לבן ובסוף הוא הגיע בחלוק לבן. מזל טוב אהבת חיי. יצא שאתה חוגג על כיפור אז זאת תמונת יום ההולדת שלך ותכלס יש בה כל מה שצריך, בסוף יום כזה של צום ועם העייפות של שני תינוקות בשנה וחצי, כל מה שיש לי להגיד זה שלא הייתי יכולה לבחור מישהו יותר טוב לחלוק איתו את החיים ועוד מישהו בכזה חלוק. איזה כיף לי שאתה לצידי, אוהבת אותך הכי בעולם".