צופית גרנט: "נשבעת לכם שעד עכשיו אני לא נרגעת"

צופית גרנט חוזרת לסיפור הגדול בתולדות אבודים ויוצאת למרוקו בעקבות האחות שמעולם לא נמצאה בעונה חדשה של ״אבודים - מרוקו״: "אין לכם מושג כמה הסיפור הזה גדול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/22 13:56 כט בתשרי התשפג

צופית גרנט: "נשבעת לכם שעד עכשיו אני לא נרגעת"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

הסדרה האהובה אבודים חוזרת לעונה חדשה: הסדרה התיעודית זוכת פרסי האקדמיה של השחקנית והמגישה צופית גרנט בבימויו של דוד דרעי חוזרת למסך רשת 13 בעונה 15 עם המשך מטלטל לסיפורה של מרי פרץ שהרעיד את המדינה עם שידורו בשנת 2017.

צפו: צופית גרנט במרוקו

בפרק הראשון של העונה החדשה צופית גרנט חוזרת למה שהיה אולי הסיפור הגדול ביותר בתולדות הסדרה אבודים ויוצאת שוב למרוקו בעקבות האחות שמעולם לא נמצאה בעונה חדשה של ״אבודים - מרוקו״

השחקנית האהובה כתבה בהתרגשות ברשתות החברתיות: "אין לכם מושג כמה הסיפור הזה גדול, אני נשבעת לכם שעד עכשיו אני לא נרגעת, אם יש תקווה, אם לשקר אין רגליים, ואם סופה של אמת להתגלות מתישהו אז מרי פרץ אהובת ליבי גדולה מהחיים".

המקווה היה קפוא: צופית גרנט מספרת על התפילה ששינתה את חייה

בחודש שעבר, בראיון למוסף נשים חזרה גרנט לתפילה ששינתה אותה: "תפילה שהתפללתי וזכורה לי במיוחד התקיימה ב-2008. כשאברם (בעלה לשעבר) אימן את קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי, ואני נסעתי לצפת לפני המשחק הגורלי בגמר ליגת האלופות של צ'לסי מול ליברפול. זה היה ביום הכי קר בשנה, צפת הייתה מושלגת וחיברו אותי לבעל תפילה שיעזור לי לעשות מסע לקברי צדיקים".

גרנט תיארה את הגעתם לציון של שמעיה ואבטליון שיש בו גם מקווה. "התפללתי שם תפילה עוצמתית שדברים יצליחו וגם שאברם יצליח במשחק. לאחר מכן האיש שהיה איתי שמר לי על הדלת מבחוץ וטבלתי בקור המקפיא במקווה, אבל כשיצאתי הרגשתי חום, כאילו אני ליד אח בוערת".