בחירות 2022

צפו עמית סגל מפתיע: יש מפלגות שמאוד חוששות ממזג האוויר

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 טוען כי מזג האוויר הצפוי לקראת הבחירות יכול להשפיע על כוונתם של הבוחרים להגיע קלפיות: "תעקבו טוב אחרי החזאים, אולי הם יותר מדויקים מהמדגמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/22 18:07 כח בתשרי התשפג

עמית סגל מפתיע: יש מפלגות שמאוד חוששות ממזג האוויר
עמית סגל , צילום: גילי יערי, פלאש 90

שבוע וחצי לבחירות לכנסת ה-25, היורה כבר ירד ברחבי הארץ, התחזית חוזה כי בשבוע הקרוב ימשיכו גשמים מקומיים והעין נשואה ליום הבחירות. הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, עמית סגל, תהה במידה ויום הבחירות יהיה גשום, האם זה ישפיע על כוונתם של הבוחרים להגיע לקלפיות.

"ואם זה יהיה מזג האוויר ביום הבחירות, מה יקרה אז? התחזית עכשיו אומרת בחלק מהמקומות מעונן חלקית ונעים, ובחלק אחר אומר מבול וברקים. זה דבר שיכול להשפיע לא על אלה עם ג'יפים מחוממים, אבל זה כן יכול להשפיע על אלה שגרים רחוק, אלה בלי תשתית. יש מפלגות שמאוד מודאגות שמזג האוויר יהיה כזה. במיוחד המפלגות הערביות, גם קצת החרדיות והליכוד. תעקבו טוב אחרי החזאים, אולי הם יותר מדויקים מהמדגים", אמר סגל.

מעונן חלקית וייתכן גשם בצהריים: תחזית מזג האוויר

כאמור, הערב גשם מלווה בסופות רעמים ירד בעיקר במישור החוף וקיים שם חשש להצפות, בשאר אזורי הארץ ירד גשם מקומי, וקיים חשש קל לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. חזאי מטאו טק, ליאור סודרי מוסר כי אפיק ים סוף, מלווה בשקע רום, גורמים באזורינו למזג אוויר בלתי יציב וגשום.

מחר יהיה מעונן חלקית עד מעונן, תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה מעט נמוכות מהממוצע לתקופה, גשם מקומי ירד מידי פעם, בצפון הארץ ובמרכזה, וייתכנו סופות רעמים בודדות, קיים חשש קל להצפות לאורך מישור החוף ולשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח.