עם טלית ותפילין: יובל המבולבל מספיד את חברו הטוב

הצלם רונן אקרמן נפטר השבוע, יובל המבולבל שעבד איתו מספר פעמים, ספד לו ונזכר בצילום השער עם הטלית והתפילין: "תודה רבה לך על כל הטוב שהשארת מאחוריך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/22 12:38 כד בתשרי התשפג

עם טלית ותפילין: יובל המבולבל מספיד את חברו הטוב
יובל המבולבל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

צלם התרבות, העיתונות והתקשורת רונן אקרמן הלך לעולמו אמש (ג'). בפוסט פרידה בפייסבוק כתב: "היום אני מסיים את המסע שלי כאן בעולם הזה כבנאדם חופשי, שחררתי הכל, את הרצונות שלי, את הפחדים, את הגעגועים, את התסכול על מצבי. שחררתי הכל ואני בדרכי לישון את שנת היופי החלומית שלי מוקף באנשים האהובים והיקרים עלי".

הפוסט המלא של יובל המבולבל:

אחד האנשים שעבדו איתו הוא יובל המבולבל, בפוסט בפרידה באינסטגרם כתב: "את התמונה הזאת
ועוד רבות אחרות כמעט מכל שלב בקריירה שלי צילם אדם טוב לב, רגיש, מוכשר, ומקצוען בשם רונן אקרמן ז"ל". יובל שהעלה תמונה שלו עטוף בטלית ותפילין סיפר קצת על מאחורי הקלעים של צילום התמונה.

"הוא ביקש ממני לעצום עיניים, למצוא את האור הפנימי שלי"

"אני זוכר שכשהוא צילם את התמונה הזאת לכתבת השער של פנאי פלוס, היינו בסטודיו שלו עם כל אנשי הצוות מסביב ואז הוא ביקש מכולם להיות בשקט, הוא כיבה את המוסיקה ברקע. אני הנחתי תפילין התעטפתי בטלית ואז הוא ביקש ממני לעצום עיניים, למצוא את האור הפנימי שלי, הנקודה הטובה שלי שדרכה אני מתחבר לאלוקים ורק אז לפתוח את העיניים".

"אני אוהב אותך נוח על משכבך בשלום"

יובל מסכם וכותב: "זה לקח כמה רגעים וברגע שזה קרה הוא צילם תמונה אחת ואמר: 'יש לנו את זה'. כזה היה רונן, ידע לעזור למצוא את הנקודות הטובות של כל אחד ולהוציא אותן החוצה אל העולם דרך העדשה שלו. רונן היקר עכשיו אתה נמצא בנקודה הטובה והשקטה שלך. תודה רבה לך על כל הטוב שהשארת מאחוריך, אני אוהב אותך נוח על משכבך בשלום. יהי זכרך ברוך".